دستور ویژه استاندار در خصوص پایانه صادراتی دزفول

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان دستور داد پایانه صادراتی دزفول که از مصوبات معوق کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان بوده است، ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف شود.

غلامرضا شریعتی در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان که امروز، ۲۶ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: دزفول یکی از قطب‌های کشاورزی در استان است و در زمینه صادرات نیز آمادگی صادرات تولیدات زیادی در این منطقه وجود دارد و باید هر چه سریعتر مشکلات مربوط به احداث پایانه صادراتی در این شهرستان بررسی شود.

وی همچنین تاکید کرد: باید شرایط لازم برای تجار و سرمایه‌گذاران فراهم شود و آنان بتوانند بدور از سردرگمی  در مراحل اداری، به کار تخصصی‌شان بپردازند و از سرمایه‌گذاری مایوس نشوند.

شریعتی تصریح کرد: ظرف دو هفته آینده باید تعارضات احداث این پایانه در شهرستان دزفول بررسی و راهکارهای قانونی برای رفع این مشکل ارایه شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مدیران و روسای سازمان‌های مربوطه شخصا به همراه کارشناسان در جلسات بررسی و رفع این مساله، حضور یابند و گزارش نهایی به جلسه آینده کارگروه توسعه صادارت غیرنفتی استان اعلام شود.

وی در این جلسه پیشنهاد داد به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و بین دستگاهی، جلسات این کارگروه هر دو هفته یکبار برگزار شود.

شریعتی گفت: لازم نیست تمام جلسات کارگروه در استانداری برگزار شود و برخی از این جلسات می‌تواند در پایانه مرزی شلمچه، چذابه و حتی دزفول تشکیل شوند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.