ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول وارد مرحله اجرایی شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول وارد مرحله اجرایی شد.

عباس پاپی زاده سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:عملیات ساخت این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان شمال استان خوزستان روز پنجشنبه هفته جاری با حضور نماینده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در دزفول آغاز می شود.
وی افزود:بیمارستان ۴۰۰ تخته دزفول از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان ساخته می شود که با ساخت آن بخش زیادی از مسایل و مشکلات درمانی شمال استان خوزستان برطرف می شود.
وی توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی را از جمله مطالبات و نیازهای مردم شمال استان خوزستان و مردم دزفول برشمرد و گفت:مشارکت بنیاد برکت در ساخت این بیمارستان حرکتی ارزشمند بوده که جای تقدیر دارد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از اقدام بنیاد برکت در رفع محرومیت از مناطق روستایی این شهرستان و ساخت مدرسه گفت:بنیاد برکت در زمینه ساخت مدرسه و کمک به رفع محرومیت از مناطق دور افتاده دزفول اقدمات ارزشمندی انجام داده است.
در سفر روز پنجشنبه محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به دزفول مدارس ساخته شده از سوی بنیاد برکت به بهره برداری می رسند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.