سپاه برای محرومان دزفول خانه می سازد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جانشین بسیج سازندگی سپاه دزفول گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، ۲۰ خانه محروم توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در دزفول ساخته و پس از تکمیل در اختیار اقشار نیازمند قرار می‌گیرد.
مصطفی سنبل بعدازظهر امروز در آئین بهره برداری از این طرح های محرومیت زدایی در حاشیه مسجد جامع شهر میانرود از توابع بخش مرکزی دزفول، اظهار داشت: توجه به اقشار کم بضاعت و محروم یکی از مهم ترین اولویت های بسیج و قرار گاه سازندگی سپاه است و به همین جهت امسال برنامه های متنوعی در این حوزه طراحی و به اجرا می رسد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، شاهد کاهش محرومیت و تامین نیاز شهروندان در بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان دزفول و و شمال استان خوزستان خواهیم بود و این برنامه های حمایتی در بخش های مختلف و دیگر زمینه های عمرانی نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.

جانشین بسیج سازندگی سپاه دزفول عنوان کرد: به همین جهت و با پیگیری های صورت گرفته و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر  جامعه، ۲۰ خانه محروم توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در دزفول ساخته  و پس از تکمیل در اختیار اقشار نیازمند قرار می‌گیرد تا شاهد رفع نیازهای شهروندان از خدمات این حوزه باشیم.

وی گفت: این خانه ها، توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم دزفول ساخته شود و پیش بینی می شود به زودی در اختیار شهروندان قرار گیرد و گامی بلندی در مسیر تامین رضایت شهروندان و حمایت از اقشار آسیب پذیر برداشته شود.

سنبل بیان کرد: به همین جهت ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی،  ۶ باب خانه محروم با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر میانرود از توباع بخش مرکزی شهرستان دزفول پس از تکمیل  افتتاح و به شهروندان این شهر شمالی خوزستان واگذار شد.

وی افزود: هم چنین در مراسم ظهر امروز، چهار باب خانه عالم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در صفی آباد، شهر حمزه، میانرود و شهرک سید نور  از توابع شهرستان دزفول مورد افتتاح قرار گرفته است تا دزفول در این باب و محور نیز شاهد خدمات گسترده ای باشد و به عنوان یکی از شهرهای پیش رو در این این مقوله لقب بگیرد.

جانشین بسیج سازندگی سپاه دزفول اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این خانه‌های عالم در شهرستان دزفول نیز، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال اختصاص و این طرح‌ها نیز در شهرستان پس از تخصیص این اعتبار ساخته و تکمیل شده و در اختیار شهروندان این مناطق قرار گرفته است.

وی گفت: هم چنین بیش از ۲ و نیم میلیارد ریال برای بهسازی و احداث چشمه‌های سرویس بهداشتی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول اختصاص یافته است و به زودی با تأمین اعتبار آن شاهد بهره برداری از این خدمات نیز در شهرستان خواهیم بود و رضایت شهروندان بیش از گذشته از خدمات این نهاد جلب و افزایش می‌یابد.

سنبل عنوان کرد: با اختصاص این اعتبار، بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی احداث و نیاز شهروندان در این زمینه رفع و کاهش می‌یابد./ تسنیم

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.