توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی درباره مرگ بیمار و مشکلات بیمارستان دزفول

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: علت مرگ یک بانوی ۴۴ ساله حین آنژیوگرافی قلب در بیمارستان بزرگ این شهر در دست بررسی پزشکی است.

انتشار خبر مرگ یک بانوی جوان هنگام تصویربرداری از عروق قلبی ( آنژیوگرافی) در بیمارستان بزرگ دزفول چندی روزی است که حاشیه ساز شده است.
بنا به برخی اخبار منتشر شده هفته گذشته یک بانوی ۴۴ ساله که برای آنژیوگرافی قلب به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده حین تصویربرداری از عروق قلبی بدحال شده و فوت کرده است.
دکتر مهرداد کلانتریان ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص این حادثه گفت: بانویی ۴۴ ساله که هفته گذشته برای تصویر برداری از عروق قلبی به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده بعد از شروع عملیات آنژیو بدحال شده و با وجود تلاش تیم احیا از جمله پزشکان فوق تخصص قلب و بیهوشی جان باخت.
وی اظهار کرد:علت مرگ این زن در حال بررسی بوده و پرونده مرگ وی در کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول در دست پیگیری است تا علت مرگ وی دقیقا مشخص شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود:تا تعیین علت دقیق مرگ این زن در کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، هر گونه اظهار نظر و گمانه زنی در خصوص این حادثه مورد تایید نمی باشد.
دکتر کلانتریان همچنین در خصوص بیمار مسنی که همان روز زیر دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان بزرگ دزفول بد حال شده و به بخش آی سی یو منتقل شده است گفت: حال عمومی این مرد بیمار خوب بوده ضمن اینکه پرونده ای نیز در این رابطه تشکیل شده و در دست بررسی برای تعیین علت بدحالی وی حین آنژیوگرافی است.
وی اظهار کرد:حادثه خاص دیگری هنگام عمل آنژیوگرافی در بیمارستان بزرگ دزفول رخ نداده است.
کلانتریان همچنین در خصوص علت مرگ یک نوجوان ۱۳ ساله در یکی از درمانگاه های خصوصی شهر دزفول که هفتم شهریورماه رخ داد به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:پرونده مرگ این نوجوان همچنان در دست بررسی و پیگیری است تا علت دقیق مرگ وی مشخص شود.
یک نوجوان ۱۳ ساله نیز هفتم شهریورماه حین درمان در یکی از درمانگاه های خصوصی دزفول بدحال شده و جان باخت.
شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای ۲ بیمارستان است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.