رئیس شورای شهر دزفول انتخاب شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر دزفول عظیم سرافراز با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر دزفول روز چهارشنبه با حضور ۱۳ عضو شورا در صحن علنی برگزار و ایرج نادبی زاده و عظیم سرافراز به عنوان ۲ نامزد ریاست شورا اعلام آمادگی کردند که در پایان رای گیری عظیم سرافراز با کسب هفت رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
در این نشست همچنین حمید آستی ،هوشنگ زلقی و ماندانا نوین به عنوان نامزدهای نائب رئیس شورای شهر اعلام آمادگی کردند که هوشنگ زلقی با کسب رای بیشتر نائب رئیس انتخاب شد.
در این انتخابات سعید آینه افروز به عنوان منشی،حسین گلستانباغ سخنگوی شورای شهر و ماندانا نوین به عنوان خزانه دار انتخاب شدند .
رئیس جدید شورای اسلامی شهر دزفول در گفت و گو با ایرنا ضمن تقدیر از تلاش هیات رئیسه قبلی این شورای ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول و اصحاب رسانه گفت:سال آخر دوره چهارم شورای اسلامی شهر دزفول زمینه ساز و اعتمادساز برای انتخابات دوره پنجم شوراها می باشد.
عظیم سرافراز با تاکید بر اینکه شورای شهر دزفول در چارچوب قانون و بودجه شورا عمل خواهد کرد افزود:رئیس شورای شهر نیز به عنوان مجری مصوبات پیگیر مطالبات شورا می باشد.
رئیس شورای شهر دزفول ابراز امیدواری کرد در سال آخر این دوره فعالیت شورای شهر شاهد تعامل بیشتر شورا و شهردار برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.