رضا نجاتی فرماندار جدید دزفول معارفه شد + حواشی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رضا نجاتی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول معرفی شد.

رضا نجاتی که تا روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مسوولیت فرمانداری شهرستان شوش را عهده دار بود روز یکشنبه از سوی استاندار خوزستان به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول معرفی و منصوب شد.

حبیب اله آصفی که از اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۲ مسوولیت فرمانداری ویژه دزفول را بر عهده داشت ظهر روز یکشنبه در آیینی با حضور جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان این مسئولیت را به نجاتی واگذار کرد.
آصفی در این آیین در سخنانی با تشریح عملکرد ۲۶ ماهه خود در سمت فرماندار دزفول گفت:سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از مساحت شهرستان دزفول در محرومیت مطلق قرار دارد ضمن اینکه ۱۶۰ کیلومتر مربع از مساحت این شهرستان زیر پوشش شبکه مخابرات قرار ندارد.
وی با بیان اینکه دزفول با ظرفیت های موجود آینده درخشانی دارد افزود:۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در دزفول جذب شده که با سرمایه گذاری این اعتبار در بخش های مختلف در آینده نزدیک شاهد رشد ، شکوفایی و توسعه این شهرستان خواهیم بود و دزفول به قطب صنعتی خوزستان تبدیل می شود.
فرماندار سابق دزفول یکی از زیر ساخت های ضروری برای این شهرستان را مرز هوایی برشمرد و با تشریح تلاش ۲۶ ماهه خود برای ایجاد مرز هوایی دزفول افزود:در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار به باغ های دزفول اضافه شده است.
آصفی در خاتمه از همراهی و هدایت امام جمعه دزفول تقدیر کرد و از مردم دزفول تشکر و طلب حلالیت کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نیز در این آیین در سخنانی از دزفول به عنوان شهری استثنایی نام برد و گفت:آصفی فرمانداری موفق ، فعال و فهیم بوده که از تجربه ارزشمند وی در مجموعه استانداری خوزستان استفاده خواهد شد.
جمال عالمی نیسی خدمت به مردم در نظام اسلامی را عبادت دانست.
نجاتی فرماندار جدید دزفول نیز در سخنانی با بیان اینکه فرماندار گروه خاصی نیستم بلکه متعلق به همه مردم می باشم بر پرهیز از حاشیه سازی تاکید کرد و گفت:اقدام و عمل نقشه راه ترسیم شده رهبری است لذا باید دعواهای سیاسی را کنار گذاشت و برای خدمت به مردم وارد عمل شد چرا که مردم حاشیه سازی را نمی پسندند.
وی افزود:دولت اعتدال همه گروه ها را به کار و خدمت به مردم دعوت کرده است لذا باید تحریف سخنان و برداشت ها را کنار گذاشت و در کنار هم همانند دفاع مقدس،سازندگی را سرعت بخشید.
فرماندار جدید دزفول اقتدار امروز نظام اسلامی را حاصل تعامل و همدلی دانست و به تشریح ظرفیت های دزفول پرداخت و گفت:در دزفول زیر ساخت ها مهیاست لذا باید با عمل و شعار اعتدالی دولت به مردم خدمت کرد.
وی با بیان اینکه افتخار می کنم به مردم دزفول خدمت می کنم گفت:دزفول دارای بهترین شاخص های فعالیت است و باید به مناطق حاشیه ای آن و روستاهای این شهرستان بیشتر توجه شود.
نجاتی در خاتمه از تلاش آصفی تقدیر کرد و گفت:همه مسئولان در مسیر خدمت قرار داشته و رفت و آمد مسئولان طبیعی است.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان ، معاون سیاسی فرمانداری اهواز ، سرپرست بخشداری باوی و معاون فرماندار امیدیه از جمله سوابق اجرایی نجاتی می باشد.
حبیب الله آصفی ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۲ به عنوان فرماندار ویژه دزفول معرفی شد.
وی سال ۱۳۶۲ به عنوان فرماندار شهرستان خدابنده در استان زنجان فعالیت کاری خود را در وزارت کشور آغاز کرد.
فرمانداری تاکستان ، مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری فارس ، مشاور استاندار فارس ، فرماندار داراب در استان فارس ، فرمانداری آبادان و اهواز از جمله سوابق کاری حبیب الله آصفی بوده است.
از حاشیه های آیین معارفه و تودیع فرماندار دزفول غیبت امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بود.
در این آیین اعلام شد حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در مسافرت بسر می برند.
از طرف نماینده مردم دزفول نیز نماینده ای در این آیین حضور یافته بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.