واکنش فرمانداری دزفول به شایعه سازی های برخی رسانه ها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرمانداری دزفول در ارتباط با سخنان اخیر معاون استاندار و فرماندار این شهرستان بیانیه ای صادر کرد.

انتقاد تند فرماندار دزفول از مخالفان توافق هسته ای در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان در روز چهارشنبه در فضای مجازی و برخی سایت های خبری واکنش هایی را به دنبال داشت.
در بیانیه فرمانداری ویژه دزفول که جمعه شب منتشر شد آمده است:در نشست کارگروه اشتغال دزفول به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دستگاههای اجرایی و نیز اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دزفول گزارشی از روند رو به رشد اشتغال در سال ۱۳۹۴ در جهت جذب جوانان و نیروی کار در دزفول ارایه کردند و در این راستا مباحث مختلفی در جهت پیشرفت در این زمینه طرح گردید.
در ادامه این بیانیه آمده است:در این جلسه فرماندار دزفول نقد وارده را در خصوص مسائل اقتصادی ایران در زمان تحریم و نیز پس از برجام مورد بررسی و واکاوی قرار دادند که متاسفانه برخی افراد با قصد بهره برداری سیاسی و جهت دار سعی در تحریف و تغییر سخنان ایشان نمودند.
در جهان امروز نقش نقد سازنده در توسعه و تکامل مسائل انسانی و اجتماعی و فرهنگی پر رنگ گشته است و ایجاد هم اندیشی از اهمیت بسیاری برخوردار است و بدون شک صلاح فرد و اصلاح جامعه در سایه شناخت عیوب و تلاش برای زدودن این نقص هاست.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:هیچ فردی با ایجاد تحریم های ناعادلانه و ترویج دلالی که نتیجه فضای بسته اقتصادی و تحریم های خصمانه است موافق نخواهد بود و دفاع از این افراد باطل و دارای اشکال است لذا به کلیه رسانه ها توصیه می شود فارغ از مسائل و سیاست های جناحی در انتقال واقعیت ها در چارچوب گفتار بیان شده اقدام و از تحلیل های شخصی جلوگیری نمایند ، برجام به مانند کلیه مسائل سیاسی از ابعاد گوناگونی قابل بررسی و کار کارشناسی است که راه نقد بر آن باز است.
این بیانیه می افزاید:بحث کارشناسی به خصوص در مسائل اقتصادی با نظرات مختلف و متفاوت همراه است و نقد از اساسی ترین نیازهای این مبحث می باشد.
فرمانداری ویژه دزفول در این بیانیه افزوده است:جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر توان علمی فرهیختگان و دانشمندان داخلی و بومی توانسته در بحرانهای ایجاد شده از جانب غرب و آمریکا با استفاده از شعار اقتصاد مقاومتی به خودکفایی در بسیاری از مسائل برسد اما بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تحریم های ناعادلانه و خصمانه بوده و ایجاد کننده مشکلاتی است که می بایست در برابرشان ایستادگی کرد و این ایستادگی جز با همت عالی مسئولان ومردم قابل دستیابی نخواهد بود.
در این بیانیه همچنین آمده است:دولت تدبیر و امید با تکیه و بهره مندی از منش و سیاست عقلانی پس از مذاکرات طولانی و طاقت فرسای سرداران دیپلماسی ایران تحت حمایت و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سرانجام در برجام به توافق دست یافت و امید داریم این مسیر تا حذف کلیه تحریم ها طبق قراردادهای موجود به پیش برود البته دشمن نیز در این مسیر از سنگ اندازی و ایجاد مشکل دست بر نخواهند داشت و نیز معدود افرادی فاسد که باتوجه به شرایط خاص کشور اقدام به رانت خواری و فساد نمودند که امید است باصلابت و پیگیری دستگاه قضایی برخورد قاطعی با این افراد صورت پذیرد ضمن اینکه افراد نزدیک به این عده بسیار قلیل شروع به مخالفت با بخش اقتصادی برجام می کنند.
بدون شک تخطئه انتقاد دلسوزانه باعث عقب گرد جامعه در راستای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امید که بتوان از فرصت رفع تحریم ها به سود کشور بخصوص در زمینه اقتصاد ، اشتغال پایدار
در شهرستان دزفول قدم های مثبتی برداشت.
فرمانداری ویژه دزفول در بخش دیگری از این بیانیه گزارشی از روند مثبت اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد اشتغال را تشریح کرده و آورده است:به همت دستگاههای اجرایی شهرستان دزفول و خصوصا با هدایت فرمانداری بیش از ۲ سال است که در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد فرصت های شغلی پایدار همچنین رونق مسائل اقتصادی کلان و انجام مطالعات بنیادی در ایجاد زیر ساخت های بخش تولید و صادرات قدم های مثبتی برداشته و امیدواریم با توکل برخدا و همیاری شهروندان و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان دست یابیم.
روابط عمومی فرمانداری دزفول در پایان این بیانیه از شهروندان خواست اخبار صحیح را تنها از  سایت رسمی استانداری خوزستان ، بخش فرمانداری دزفول دنبال کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.