دزفول برد و به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد؛ اعتراض به دلیل ممانعت از ورود بانوان به سالن

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بازی دو تیم بسکتبال شهرداری دزفول و مهرام تهران با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ به سود تیم شهرداری دزفول خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا سومین بازی پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال عصر دوشنبه در سالن ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در میان استقبال خوب علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد.
در پی برد تیم شهرداری دزفول مربی این تیم به ایرنا گفت:این حق مردم دزفول است که در لیگ دسته یک تیم بسکتبال داشته باشند.
عزت اله کناری کمک مربی این تیم گفت: پس از ۴۰ سال تلاش در بسکتبال این شهرستان آرزوی علاقه مندان به این رشته ورزشی که صعود تیمی از دزفول در لیگ دسته یک کشور بود به واقعیت پیوست.
بازی دو تیم بسکتبال شهرداری دزفول و مهرام تهران در حالی برگزار شد که از ورود بانوان نوجوان علاقه مند به این رشته ورزشی به سالن برگزاری مسابقه جلوگیری شد.
یک فرد مسوول در محل مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت:ممانعت از ورود بانوان به سالن برگزاری مسابقه بسکتبال در پی مصوبه شورای تامین شهرستان دزفول صورت گرفته است.
چند تن از دختران ورزشکار علاقه مند به تماشای این مسابقه نیز که از ورود آنها به سالن مسابقه جلوگیری شده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این اقدام مسوولان شهرستان دزفول گله کردند.
در نشست هفته گذشته شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول حضور بانوان در سالن ورزشی شهید مجدیان این شهر برای تماشای مسابقات بسکتبال آقایان مورد انتقاد قرار گرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.