اقدام تعجب برانگیز شهرداری دزفول در روز طبیعت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شهرداری منطقه ۳ دزفول از مسافران و شهروندانی که قصد داشتند روز طبیعت را در بوستان جنگلی لادن سپری کنند ورودیه اخذ کرد.

به گزارش ایرنا شهرداری منطقه ۳ دزفول با چاپ قبض هایی با عنوان قبض ورود خودرو به پارک لادن از هر دستگاه خودرو که قصد ورود به بوستان لادن را داشت ۱۰ هزار ریال دریافت کرد.
تعدادی از شهروندان دزفولی و نیز مسافران نوروزی در روزهای جمعه و شنبه در تماس با دفتر ایرنا با گله مندی از این اقدام شهرداری منطقه ۳ دزفول اظهار داشتند:ماموران این شهرداری در روز طبیعت با استقرار در ورودی جاده مجاور بوستان لادن از تمام خودروهایی که قصد عبور از این مسیر را داشتند به اجبار ۱۰ هزار ریال به عنوان ورودی خودرو دریافت می کردند.
این شهروندان افزودند:ماموران شهرداری منطقه ۳ دزفول از تمام خودروها حتی خودروهایی که قصد ورود به بوستان لادن را نداشتند به اجبار با صدور قبض از آنان ۱۰ هزار ریال ورودیه دریافت می کردند.
به گفته آنان شهرداری منطقه ۳ از ابتدای تعطیلات نوروزی از هر دستگاه خودروی ورودی به بوستان لادن این شهر ۱۰ هزار ریال ورودیه دریافت کرده است و این اقدام شهرداری تنها محدود به روز ۱۳ فروردین نبوده است.
از نکات جالب اینکه بر روی قبض های ۱۰ هزار ریالی شهرداری منطقه ۳ دزفول که فاقد تاریخ و مهر شهرداری بوده و به عنوان قبض ورود به پارک صادر شده بودند درج شده بود که ‘شهرداری هیچگونه مسوولیتی در قبال وسیله نقلیه شما نخواهد داشت’.
این اقدام شهرداری دزفول در روز طبیعت و در حالیکه بوستان جنگلی لادن از امکانات تفریحی و رفاهی چندانی نیز برخوردار نمی باشد گله مندی مسافران نوروزی و شهروندان را در پی داشت.
چند شهروند دزفولی نیز اظهار داشتند:در حالیکه شهرداری دزفول در ایام نوروز با برپایی کاروان سرای نوروزی و ارائه برخی خدمات رایگان اقدامی شایسته به عنوان میزبان مسافران نوروزی انجام داد این حرکت شهرداری منطقه ۳ آنهم در روز طبیعت سووال برانگیز می باشد.
شهردار دزفول نیز در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا در خصوص این اقدام شهرداری منطقه ۳ گفت:اخذ مبلغ ورودی از خودروها بابت ورود به بوستان لادن دارای مصوبه بوده و از ابتدای تعطیلات نوروزی اجرا شده است هر چند درآمد چندانی نداشته است.
محمدرضا کرمی نژاد همچنین در خصوص اخذ مبلغ از تمام خودروهای عبوری از مجاور بوستان لادن از سوی ماموران شهرداری منطقه ۳ افزود:این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
بوستان های شهری و ساحلی و نیز حاشیه شهر دزفول در روز طبیعت شاهد بیشترین حجم مسافر و گردشگر بود.
بوستان لادن در ابتدای جاده دزفول – سردشت در مجاورت کوی زیباشهر واقع است.
دزفول در نخستین هفته تعطیلات نوروز پذیرای ۵۰۰ هزار مسافر از شهرهای مختلف کشور بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی