دو خبر از دزفول؛ باغ های دزفول در حال تبدیل شدن به ویلا هستند/ لزوم تفویض برخی از اختیارات به فرماندار دزفول

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: باغ های شهرستان دزفول در حال قطعه قطعه شدن توسط صاحبان آن ها و تبدیل شدن به ویلا هستند.

به گزارش ایرنا کیخسرو چنگلوایی چهارشنبه درشورای برنامه ریزی استان خوزستان در سرسرای استانداری خوزستان اظهار کرد: میزان تولیدات کشاورزی در دزفول کاهش یافته است و با این وجود باغات دزفول در حال تبدیل شدن به ویلا هستند که این مهم به تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان لطمه وارد می کند.
وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان اجاره قطعه قطعه شدن باغ ها و تبدیل شدن آن ها به ویلا را نمی دهد و هر فردی که قصد تاسیس ویلا را دارد می تواند از منابع طبیعی زمین درخواست کند.
چنگلوایی افزود: اگر جلوی این کار گرفته نشود چیزی از باغات دزفول باقی نخواهد ماند و متاسفانه قطعه کردن باغ ها در دزفول به یک اپیدمی تبدیل شده است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد شهرستان دزفول در حوزه‌های مختلف، تفویض چند مورد اختیار از معاونین استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به فرماندار دزفول موجب حل بسیاری از مسائل و مشکلات در این شهرستان می‌شود.

احمد سیاحی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استانی که امروز، ۲۶ اسفندماه برگزار شد، با اشاره به دو بازدید در ماه گذشته از شهرستان دزفول اظهار کرد: در دو سال اخیر با وجود مشکلاتی مربوط به آب روستایی و مسائل زیرساختی در این شهرستان حرکت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: اقدامات انجام‌شده در شهرستان دزفول در رابطه با حضور بخش خصوصی چه در فولاد، پتروشیمی و صنایع وابسته چه در زراعت، کشاورزی و … می‌تواند منجر به ایجاد پایلوتی به نام شهرستان دزفول با مدیریت فرماندار این شهرستان شود تا گام دیگری در نوسعه دزفول رقم بخورد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.