دو نفر از کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دزفول انصراف دادند + اسامی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس ستاد انتخابات دزفول از انصراف رسمی دو نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول خبر داد و گفت: با انصراف این دو نفر تعداد نامزدهای نمایندگی این مجلس در این حوزه به ۲۸ نفر کاهش یافت.

امیر عیسی زاده گفت: محمدعلی قاسمی و مجتبی ضیایی مهر بطور رسمی از نامزدی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دزفول انصراف خود را اعلام کردند.
وی در ادامه به برخی تخلفات انتخاباتی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: موارد منع قانونی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد شده و تاکنون هفت مورد تذکر کتبی نیز به نامزدها داده شده، ضمن اینکه برخی تخلفات نیز با تذکر شفاهی همراه بود.
رییس ستاد انتخابات شهرستان دزفول اظهار کرد:در این خصوص چهار مورد تخلف انتخاباتی که نیاز به پیگیری حقوقی داشت با تشکیل پرونده قضایی به دادگستری دزفول ارجاع داده شد.
عیسی زاده در خصوص تشکیل ستاد انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان در دزفول نیز گفت:ستاد اصلی این نامزدها در اهواز تشکیل شده ولی تا امروز هیچ نامزدی، ستاد فرعی در دزفول تشکیل نداده و کسی را به عنوان نماینده خود به ستاد انتخابات دزفول معرفی نکرده اند.
وی افزود: در نامه ای به فرمانداری اهواز خواستار معرفی ستادها و مسوول ستادهای نامزدهای مجلس خبرگان در دزفول شدیم.
وی فعالیت ستادی نامزدهای مجلس خبرگان را بدون اعلام به فرمانداری تخلف دانست و گفت: تبلیغات محیطی نامزدهای مجلس خبرگان مانعی ندارد ولی فعالیت های ستادی و تشکیل ستاد بدون معرفی به فرمانداری تخلف محسوب می شود و غیرقانونی است.
دزفول با کمتر از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
خوزستان در مجلس خبرگان نیز شش نماینده دارد که رقابت هفت نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات این مجلس از پنجشنبه گذشته آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان هفتم اسفندماه در دزفول برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.