عامل تیراندازی در دزفول کشته شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه عروسی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردن که در عملیات تعقیب و گریز پلیس یکی از آنها کشته و یکی دیگر متواری شد.
به گزارش فارس؛ فرمانده انتظامی دزفول گفت: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه عروسی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردن که در عملیات تعقیب و گریز پلیس یکی از آنها کشته و یکی دیگر متواری شد.

علی امامی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه شرکت در مراسم عروسی با حمل سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع پلیس وارد عمل شد و اقدام به تعقیب این دو موتورسوار کرد که در عملیات تعقیب و گریز به علت عدم توجه به فرمان ایست، عامل اصلی تیراندازی بر اثر تیراندازی ماموران کشته و همدست وی نیز با انداختن اسلحه متواری شد.

فرمانده انتظامی دزفول از تعقیب همدست عامل تیراندازی شب گذشته خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با عاملان ناامنی در جامعه هیچ مسامحه‌ای ندارد و با قاطعیت با هر فردی که به هر بهانه‌ای امنیت و آسایش مردم را مختل کند برخورد خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.