ارتباط عوامل تیراندازی دزفول با خارج از کشور تایید شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس دادگستری شهرستان دزفول گفت: حادثه تیراندازی به عزاداران حسینی در شهر صفی آباد همچنان از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی در دست پیگیری است.

حجت الاسلام صادق ابوهلال دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع این حادثه دستگاه قضایی به منظور سرعت عمل در رسیدگی به آن و کمک به شناسایی و مجازات عوامل این جنایت بازپرس ویژه ای در دادسرای دزفول تعیین کرد تا نیروهای امنیتی اطلاعات بدست آمده را به صورت مستقیم در اختیار بازپرس ویژه قرار دهند.

وی افزود: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی اطلاعات خوبی در این رابطه بدست آمده و چند مظنون نیز دستگیر شده اند ضمن اینکه این پرونده به طور ویژه در دست پیگیری است و به محض اینکه اطلاعات به مرحله نهایی رسید از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده می شود.

رییس دادگستری دزفول همچنین ارتباط عوامل این جنایت با دشمنان خارجی را تایید کرد و گفت: در این حادثه دو تن از عزاداران حسینی مظلومانه کشته شدند و دو نفر دیگر مصدوم گردید.

وی همچنین با بیان اینکه امنیت کامل در منطقه برقرار بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست افزود: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی هیات های عزادار در امنیت کامل در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان به سوگواری پرداخته و برای روزهای تاسوعا و عاشورا نیز تدابیر امنیتی لازم در سطح شهرستان دزفول اتخاذ شده است.

حجت الاسلام ابوهلال در خصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیز مطلب منتشر شده به نقل از وی مبنی بر مصرف نکردن غذای نذری به دلیل احتمال مسمومیت گفت:اینجانب هیچگونه مصاحبه و مطلبی در این رابطه نداشته و مطالب منتشر شده در رابطه با غذای نذری به نقل از اینجانب کاملا دروغ است.

وی گفت: این شایعات بی اساس بوده و با عوامل انتشار آن برخورد قانونی می شود.

رییس دادگستری دزفول گفت: افرادی که با انتشار شایعه دروغ و بی اساس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موجب تشویش اذهان عمومی شوند دستگاه قضایی با عوامل با آنان برخورد خواهد کرد.

وی در خاتمه افزود: اقشار مختلف مردم صفی آباد دزفول در چند شب گذشته با اجتماع در محل هیات عزاداری قمر بنی هاشم در ماتم سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداخته و با افتخار از کشته شدگان این حادثه به عنوان شهید راه امام حسین (ع) یاد می کنند.

افراد مسلح ناشناس جمعه شب در اقدامی جنایتکارانه تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم در شهر صفی آباد را به رگبار بستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.