چند مظنون مرتبط با حادثه تیراندازی دزفول بازداشت شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار ویژه دزفول از بازداشت چند مظنون مرتبط با حادثه تیراندازی جمعه شب در شهر صفی آباد دزفول خبر داد و گفت: این افراد هم اکنون تحت بازجویی می باشند.

در تیراندازی افراد ناشناس به تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد دزفول در جمعه شب دو نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

حبیب اله آصفی روز یکشنبه افزود:با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی تعدادی مظنون در ارتباط با حادثه جنایتکارانه شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با رد هرگونه درگیری طایفه ای در خصوص این حادثه افزود: کشته و مصدوم کردن چهار عزادار حسینی با استفاده از سلاح جنگی اقدامی تروریستی بوده و این حادثه تا روشن شدن کامل همه ابعاد آن همچنان در دستور نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

معاون استاندار خوزستان گفت: با اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی لازم امنیت کامل در منطقه و شهرستان دزفول برقرار بوده و هرگونه مطلب مبنی بر انجام اقدامات خرابکارانه دیگر در این شهرستان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده شایعه و عاری از حقیقت می باشد.

آصفی از شهروندان خواست به شایعاتی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده توجه نکنند.

حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه شب چند نفر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند.

سرنشینان خودرو که سر و صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاشینکف محل هیات عزاداری قمر بنی هاشم را به رگبار بسته و متواری شدند.

در این حادثه چهار نفر که در محل هیات مشغول نصب بیرق عزاداری امام حسین (ع) بودند زخمی شده که دو نفر از آنان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.