نوزاد سه ماهه در دزفول غرق شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مرگ نوزاد سه ماهه یک خانواده اهل قم در رودخانه دز سفر تفریحی آنان را به دزفول تلخ کرد.

این حادثه روز شنبه از طریق کلانتری ۱۴ دزفول به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول اطلاع داده شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود:بنا به گفته والدین این نوزاد ، این حادثه شب گذشته هنگامیکه اهل خانواده در ساحل رودخانه دز در بوستان علی کله خواب بودند رخ داده و نوزاد آنان در آب خفه شده است.

وی افزود: بنا به گفته این خانواده غلطیدن نوزاد هنگام خواب باعث سقوط وی به رودخانه شده و اهل خانواده ساعاتی بعد از حادثه متوجه فقدان نوزاد سه ماهه خود شدند.

عبدالحسین معظم فر افزود: پس از اطلاع رسانی به پست امدادی هلال احمر مستقر در علی کله و نیروی انتظامی مراتب به سازمان آتش نشانی گزارش داده شد و در ساعت ۶:۵۳ دقیقه صبح شنبه جسد این نوزاد به کمک نیروهای هلال احمر و آتش نشانی کشف و از رودخانه به سردخانه منتقل شد.

وی هویت نوزاده سه ماهه را صالح – ش عنوان کرد و گفت:والدین این نوزاد برای تکمیل پرونده در کلانتری بسر می برند.

با غرق شدن این نوازد در رودخانه دز شمار غرق شدگان این رودخانه از ابتدای امسال تاکنون به پنج تن رسید.

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول پارسال ۲۲ نفر در رودخانه دز غرق شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • اولا خواب مسافرت عمیق نیست که متوجه نبود فرزند نباشی دوما یعد از خوابیدن بچه عموما او را در ماشین وجای امن قرار میدن وسوم اینکه در کنار پدر مادر ودربین اونا میخوابه وچهارم اینکه بچه به اون کوچکی تا از خواب بیدار شه گریه میکنه وششم اینکه این خانواده دارن کتمان کاری میکنن
  • نوزاد سه ماهه مگه غلت میزنه؟ نوزاد تا چهارماهگی تازه برمیگرده روی شکم یا برعکس چطوری غلت زده رفته تو آب؟ من باورم نمیشه!