بیمارستان شهدای شوشتر افتتاح و بیمارستان ۹۶ تخت خوابه دزفول کلنگ زنی می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، کلنگ زنی پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابه دزفول و افتتاح بیمارستان شهدای شوشتر انجام می شود.

داریوش پناهی زاده با اشاره به مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۹۶ تخت خوابه دزفول و افتتاح بیمارستان شهدای شوشتر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابه شهرستان دزفول در مساحت پنج هکتاری با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز در شرق این شهرستان احداث خواهد شد.

وی افزود: قرارداد احداث این بیمارستان ۲۸ ماهه است که در نوع خود بی نظیر بوده وضمن اینکه نظارت هوشمندانه بر روند ساخت آن از طریق تهران، یکی دیگر از برنامه های موثر در سرعت بخشیدن به ساخت این بیمارستان به شمار می رود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی این بیمارستان به گونه ای است که برای تردد شهروندان نیز شرایط مطلوبی دارد و می توانیم حوادث جاده ای را نیز بهتر پوشش دهیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی خواهد شد و پس از آن نیز وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای افتتاح بیمارستان شهدای شوشتر، راهی این شهرستان خواهد شد.

پناهی زاده با تقدیر از  وزیر تعاون و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که توجه ویژه ای به خوزستان دارند، گفت: در این میان نباید از تلاش های نماینده دزفول در مجلس و فرماندار این شهرستان غافل شویم چرا که در زمینه جذب اعتبارات و رایزنی ها با وزارتخانه، سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به روند ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخته آبادان گفت: بیمارستان ۱۶۰ تخته آبادان نیز اکنون بالای ۳۵ درصد پیشرفت داشته و ظرف یک سال، طبقه ششم آن تکمیل شد و تا حدود ۱۸ ماه دیگر تمام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: اکنون هفت بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در حال ساخت است که سه بیمارستان آن در خوزستان است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با جذب ۷۵ پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک و داروساز در شش ماه گذشته، رتبه اول کشور را در اختیار داریم و در زمینه ساخت و ساز نیز رتبه اول کشور را داریم.

پناهی زاده به احداث ساختمان های جانبی بیمارستان شوشتر اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان های جنبی بیمارستان شوشتر نیز امسال شروع می شود.

وی بیان کرد: اکنون با وجود محدودیت منابع در سازمان تامین اجتماعی کشور، احداث سه بیمارستان در خوزستان تحول عظیمی در استان در خصوص درمان ایجاد خواهد کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: امسال اگر هزینه ساخت و سازها را هم به درمان اضافه کنیم حدود ۹۶۰ میلیارد تومان در خوزستان هزینه شده است.

 مـهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.