ناپدید شدن خانواده ۹ نفره در ارتفاعات دزفول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: خانواده ۹ نفره دزفولی در ارتفاعات «پیر هفت‌تنان» دزفول در تماسی کوتاه خبر از گم کردن مسیر خود داده و با خاموش شدن تلفن همراه مأموران امدادی را در سردرگمی قرار دادند.

یک خانواده ۹ نفره که برای بازدید از مناطق کوهستانی اطراف روستای بوالحسن تا ارتفاعات پیر هفت‌تنان در این مناطق در حال تردد بودند، مسیر خود را گم کرده و در تماسی خواستار امدادرسانی شدند.

بعد از دریافت تماس، مأموران امداد و نجات هلال احمر عملیات شناسایی منطقه و نجات این خانواده را آغاز کردند، اما تنها با گذشت دقایقی از شروع عملیات خاموش شدن تلفن همراه خانواده، مأموران را در سردرگمی قرار داد.

براین اساس، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تأیید خبر اظهار کرد: با وجود قطع ارتباط تلفنی این خانواده، مأموران امدادی عملیات خود را از عصر امروز آغاز کرده‌اند، اما هنوز سرنخی از مکان ناپدید شدن این خانواده به دست نیامده است.

عظیم مرساق اضافه کرد: در حال حاضر تیم‌هایی متشکل از مأموران انتظامی، اورژانس و هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند.

وی متذکر شد: به دلیل تاریکی شب امکان اعزام بالگرد به منطقه وجود ندارد، اما در صورتی که امشب نتوانستیم ردی از این خانواده بیابیم صبح فردا از بالگرد هلال احمر برای شناسایی مکان گم شدن این خانواده استفاده خواهیم کرد.

این مسئول افزود: منطقه‌ای که این خانواده در آن قرار دارند بسیار صعب‌العبور است که کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در پایان خانواده مفقود شده را شامل سه زن، دو کودک و چهار مرد عنوان کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.