کنسرت رضا صادقی در دزفول لغو شد! / رییس اداره فرهنگ و ارشاد: مجوزی صادر نشده است!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کنسرت رضا صادقی در دزفول کنسل شد!

سیدمجتبی رضازاده تهیه کننده این کنسرت در دزفول در گفتگویی گفت: کنسرت رضا صادقی در حالی که تمامی تجهیزات، تدارکات و امکانات لازم برای اجرا آماده بود و قرار بود در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۳ در استادیوم شهید مجدیان دزفول برگزار شود، بدلیل حمایت نکردن برخی از مسئولین به صورت موقت کنسل شد.

وی افزود: ما با رضا صادقی قرارداد رسمی داریم اما از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اعلام شد که باید برای اجرای این کنسرت تغییر تاریخ داد.

در پایان گفت: این کنسرت برای شادی مردم خونگرم شهرستان دزفول برنامه ریزی شده است. با اینکه این تغییر تاریخ باعث زیان مالی برای گروه ما شده است اما همچنان در حال پیگیری هستیم و با تلاش تیم سخت کوش ما بدلیل پاره از مشکلات در تاریخ دیگری برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: مجوزی برای برگزاری کنسرت رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در دزفول صادر نشده است بنا بر این این کنسرت برگزار نمی شود!

غلامعلی تاج افزود: برای اخذ مجوز کنسرت رضا صادقی ، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، پیگیری شد اما تاکنون هیچگونه مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

وی در خصوص انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر برگزاری کنسرت رضا صادقی در روز ۱۲ بهمن ماه در دزفول گفت:با توجه به اینکه مجوزی جهت برگزاری این کنسرت در دزفول صادر نشده هر گونه تبلیغ در این رابطه ممنوع بوده و افرادی که اقدام به تبلیغ کرده اند ، مرتکب تخلف شده اند.

تهیه کننده کنسرت رضا صادقی در مصاحبه با یکی از سایت های خبری دزفول اخیرا اعلام کرده است که ‘به رغم آماده کردن امکانات ، تجهیزات و تدارکات لازم به دلیل حمایت نکردن برخی مسوولان ذیربط این کنسرت موقتا لغو شده است ‘.

سیدمجتبی رضازاده با بیان اینکه با رضا صادقی قرارداد رسمی امضا کرده است افزود:از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اعلام شد که باید زمان اجرای این کنسرت را تغییر دهند.

رضا زاده گفت: تغییر تاریخ این کنسرت خسارت مالی زیادی به تهیه کننده وارد می کند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود کنسرت رضا صادقی روز یکشنبه ۱۲ بهمن در استادیوم شهید مجدیان دزفول برگزار شود.

لازم به ذکر است کنسرت رضا صادقی در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن در اهواز و ۱۵ بهمن در تهران و ۱۶ بهمن ۹۳ در ماهشهر برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.