امام‌جمعه سردشت زیدون: به دلیل کوتاهی مسؤولان در امور استعفا می‌دهم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: امام‌جمعه سردشت زیدون گفت: به دلیل کوتاهی مسؤولان در امور و عمل نکردن به وعدهایشان استعفا می‌دهم.

فارس: شامگاه چهارشنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم قائمی در جلسه شورای ستاد دهه کرامت بخش زیدون که در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار کرد: همه ارگان‌ها و نهادها باید دست در دست هم دهند و این دهه را باشکوه‌تر و با برنامه‌های متنوع معنوی و فرهنگی اجرا کنند.

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در راه‌اندازی نماز جمعه و ستاد نماز جمعه و همچنین دفتر امام‌جمعه تلاش کرده‌اند ابراز تشکر داشت.

امام‌جمعه سردشت زیدان ضمن اشاره به چهارمین سالگرد راه‌اندازی نماز جمعه زیدان ادامه داد: نماز جمعه یکی از فرایض الهی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قائمی افزود: اسلام پاسخگوی نیازهای اجتماعی، دنیوی و اخروی هر انسان و تامین‌کننده رشد و بالندگی و سعادت انسان‌ها است.

وی ضمن اشاره به ارزش‌های اسلامی در مقابل با توطئه‌های دشمنان اسلام ادامه داد: نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده و ناآگاه باعث شده است یک نهاد مهم مثل نماز جمعه تاثیر بسزایی در روشنگری و بصریت افزایی داشته باشد.

وی ضمن اشاره به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: این قرارگاه مهم و معنوی می‌تواند نقش خوبی در هدایت مسائل فرهنگی شهری داشته باشد.

قائمی متذکر شد: قرارگاه فرهنگی شهر نماز جمعه است که با سخن درست و رفتار و هنر بتوانیم جایگاه واقعی این نهاد را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: نماز جمعه یک جایگاه مردمی است و نیازمند همکاری مردم است.

امام‌جمعه سردشت زیدان ضمن اشاره به انتظارات ستاد نماز جمعه و وعده‌های مسؤولان در جهت برگزاری بهتر نماز جمعه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در این چند سال اخیر مسؤولینی که وعده داده‌اند به وعده‌های خود عمل نکردند.

وی ضمن اشاره به عدم حمایت مسؤولان از ستاد نماز جمعه و نهاد نماز جمعه یادآور شد: جای تاسف دارد که بعضی‌ها فقط در جایگاه شعار قرار دارند و هیچ عملی از آنها سر نمی‌زند.

قائمی خاطرنشان کرد: کسانی که روزی خواستار نماز جمعه و امام‌جمعه بودند امروز از این جایگاه حمایت نمی‌کنند و همین امر باعث شده است به‌زودی استعفای خود را تقدیم کنم.

وی درپایان از زحمات همه اعضای ستاد نماز جمعه و نماز گزاران تقدیر و تشکر کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.