نماینده بهبهان در مجلس: مخالف سرسخت انتقال آب به استان بوشهر هستیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: مخالف سرسخت انتقال آب به استان بوشهر هستیم.

حبیب‌الله کشت زر صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش زیدون اظهار کرد: حضور ما در مجلس برای خدمت‌رسانی است، به گونه‌ای که برای کار کردن به میدان آمده‌ایم.

وی ادامه داد: هم‌گرایی، وحدت و صمیمیت در بین نمایندگان استان خوزستان باید حفظ شود تا مظلومیت استان خوزستان را که همراه با محرومیت است را نجات دهیم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب مدیران بومی علی‌الخصوص استاندار بومی در استان تأثیر به‌سزایی در پیشرفت و توسعه استان دارد.

کشت‌زر خاطرنشان کرد: با هماهنگی بین مدیران استان و تعامل با هیأت دولت می‌توان اعتبارات خوبی را در بخش‌های مختلف جذب کرد.

وی ادامه داد: ما خودمان را بدهکار و مدیون مردم می‌دانیم و سعی و تلاشمان این است که در حوزه انتخابیه خود بتوانیم با تمام توان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.

وی ضمن اشاره به اولویت‌بندی پروژه افزود: مدیران از اکنون باید طرح‌ها و برنامه‌ها و همچنین پروژه‌های پیشنهادی خود را برای انعکاس در کمیته برنامه‌ریزی آماده کنند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مسأله آب در حوزه کشاورزی تأکید کرد: بنده مخالف سرسخت انتقال آب از سرچشمه‌های زهره و خیرآباد به استان بوشهر و دشت‌های لیراوی هستم.

کشت‌زر یادآور شد: تضییع حقوق مردم در مسأله آب ظلم بزرگ است و ما در این مسأله از حق مردم دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بستر مطمئن و امنیت پایدار برای اشتغال‌زایی برای سرمایه‌گذاری در منطقه بسیار مهم و قابل اهمیت است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران حق ندارند با برخورد سلیقه‌ای باعث رفتارهای زشت و ناشایست در منطقه باشند و حق مردم را با چنین برخوردهایی پایمال کنند.

وی ضمن اشاره به رضایت مردم از مدیران در سطح منطقه افزود: آنچه که در انتخابات شاهد آن بودیم رأی مردم و حق مردم بود که نشان داد همیشه مردم انتخاب اصلی را در همه شرایط پذیرا هستند.

کشت‌زر اضافه کرد: بعضی از مدیران به قانون آشنایی ندارد و نمی‌توانند اعتبارات را جذب کنند و این برای شهرستان بهبهان زیبنده نیست.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سلامت و بهداشت مردم در حوزه انتخابیه خود افزود: امیدواریم با رایزنی و تعامل و همکاری با وزارت بهداشت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بهبهان تا سال آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.