بهره برداری از ۵ طرح آموزشی و عمرانی در بخش زیدون بهبهان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: از پنج طرح عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش زیدون بهبهان بهره‌برداری شد.

شامگاه جمعه با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان پنج پروژه عمرانی، آموزشی و تولیدی در بخش زیدون افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بخشدار زیدون در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این پنج پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آرمین ساعد افزود: دبستان استثنایی باغچه‌بان شهر سردشت زیدون با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان که توسط اداره کل نوسازی مدارس ساخته شده است، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای اسلام‌آباد از جمله این پروژه‌ها بود، عنوان کرد: افتتاح این پروژه که از محل اعتبارات داخلی دهیاری تامین شده گامی موثر در توسعه بخش روستایی است.

ساعد یادآور شد: اجرای پنج کیلومتر خط انتقال برق برای برق‌دار کردن تعدادی از چاه‌های کشاورزی بخش زیدون با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان توسط شرکت توزیع برق منطقه‌ای از دیگر طرح‌هایی است که امشب به بهره‌برداری رسید که این طرح می‌تواند در رشد و توسعه بخش کشاورزی تاثیر بسزایی داشته باشد.

بخشدار زیدون با تاکید بر اینکه روستاها می‌توانند در توسعه اقتصادی کشور موثر باشند، افزود: بهسازی و آسفالت ۲ خیابان در روستای قلعه کعبی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله پروژه‌های دیگری بوده است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساعد خاطرنشان کرد: نخستین کارگاه تولید سبد میوه و صیفی‌جات در روستای درونک که برای نخستین بار در شهرستان بهبهان و بخش زیدون راه‌اندازی شده است با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در ۲ فاز توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی بیش از ۱۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان از تلاش مدیران استانی و شهرستانی در توسعه بخش زیدون و نگاه ویژه دولت به این بخش محروم و دور افتاده تقدیر کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.