فرماندار جدید باوی مشخص شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان چندی پیش نیز از تغییر شش فرماندار در استان خبر داد و زمان آن را روزهای پایانی اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد.

باوی نیوز خبر داد؛ اما حکایت از تعیین تکلیف شش فرماندار دارد بنا به اخبار رسیده، فرماندار باوی مشخص شده و حکم وی به زودی زده می‌شود تا فعالیت خود را آغاز کند.

استاندار خوزستان به تازگی نیز این خبر را اعلام کرده و گفته بود: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تغییراتی در حوزه فرمانداران و مدیران سیاسی و اجتماعی در ستاد استانداری و برخی از مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان انجام خواهد شد.

شهرستان باوی به دلایل مختلف یکی از شهرستان های مهم استان خوزستان به شمار می رود که جدای از اینکه این شهرستان یکی از راههای مواصلاتی و ترانزیتی شمال و جنوب استان است، در حوزه کشاورزی نیز دارای استعدادهای مختلفی است.

از زمان تبدیل باوی به شهرستان، انتصاب فرماندار برای آن با حساسیت های ویژه ای دنبال شده و در بعضی از مواقع نیز این نوع انتخاب ها با حواشی مختلفی مواجه شده است و به همین دلیل دولت ها همواره سعی کرده اند که در خصوص نحوه انتصاب فرماندار برای این شهرستان با نگاهی ویژه و دقیق مسائل را بررسی کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.