رییس اتاق اصناف باغملک: افزایش قیمت نان به نفع کارخانه داران است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: ابوالحسن شیخی رییس اتاق اصناف شهرستان باغملک در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص افزایش قیمت نان گفت: ما باید به فکر مردم باشیم و کلاً با گرانی مخالف هستیم ولی این از بالا اعمال می شود.

شیخی افزود: این اتفاق به ضرر مردم و زمینه را برای تخلف آدم های سودجو مهیا می کند.

وی عنوان کرد: نانواها باید نان تافتون را که بیشترین مصرف را در منطقه ما دارد را چانه ای ۱۷۰ گرم بگیرند ولی متاسفانه بعضی ها ۱۶۰ و ۱۵۰ گرم می گیرند.

رییس اتاق اصناف شهرستان باغملک با اشاره به قیمت های ابلاغی نان در باغملک، تصریح کرد : نان هایی که در منطقه ما مصرف می شوند عبارتند از تافتون که ۱۸۰ تومان ، لواش ۱۶۰ تومان، بربری ۴۰۰ تومان و نان سنگک ۶۰۰ تومان هستند.

شیخی نان را قوت غالب سفره های مردم در باغمک دانست و تصریح کرد: منطقه ما یک منطقه عشایری است و غالب مردم از لحاظ سطح درآمد ضعیف و با گرانی مخالف هستند چراکه به آنها فشار وارد می شود.

وی گفت: گرانی در منطقه ما برای مردم سنگین تمام می شود چراکه در باغملک خیلی ها تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و این قضیه واقعا به ضرر قشر آسیب پذیر است.

رییس اتاق اصناف شهرستان باغملک با بیان اینکه با این افزایش هیچ چیز عاید نانوایی ها هم نشده است، خاطرنشان کرد : بالاخره نانوایی ها هم کارگر دارند، هزینه سوخت، حمل و نقل و حتی هزینه های جانبی دیگر دارند و حتی قیمت آرد هم افزایش پیدا کرده است.

شیخی با اشاره به اینکه هدف ما این است که به فکر مردم و بویژه در مناطق محروم باشیم، اظهارداشت: افزایش قیمت نان به نفع بخش خصوصی و کارخانه داران است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.