آغاز عملیات نصب کندوهای فلزی در پایانه غلات منطقه ویژه اقتصادی بندرامام

عصر جنوب: آیت اله رضازاده معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از آغاز عملیات نصب کندوهای فلزی در پایانه غلات منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خبر داد.

مهندس آیت اله رضازاده معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: نصب و راه اندازی سیلوی ذخیره ی غلات در راستای اجرای قراردادی به سرمایه اولیه ۱۴۶میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) آغاز شده و زمینه مناسب برای افزایش ظرفیت ذخیره غلات و سرعت تخلیه و بارگیری این نوع کالا ها را فراهم می سازد.

وی با اشاره به نقش اساسی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در تخلیه و بارگیری بخش عمده ای از غلات کشور بر ضرورت توسعه ظرفیت های بندری به این منظور تأکید و ادامه داد: از اهداف اجرای این پروژه ، افزایش سرعت تخلیه و بارگیری غلات و ایجاد امکان ذخیره غلات به صورت مکانیزه با بهره گیری از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد.

گفتنی است طی سال گذشته احداث سیلوهای ذخیره غلات با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن توسط بخش خصوصی در  منطقه ویژه اقتصادی بندر امام  خمینی(ره) آغاز شده است.

ماهشهر امروز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.