کارگران پتروشیمی امیرکبیر قربانی تغیرات مدیریتی!

عصر جنوب: «در آخرین تغییر مدیریتی که تابستان سال گذشته صورت گرفت، سقف اضافه کاری ماهیانه کارگران از ۱۲۰ ساعت به ۱۰۰ ساعت کاهش یافت که این‌چنین مسائلی به لحاظ مالی همواره برای کارگران نگران کننده است».
به گزارش عصر جنوب ار بندر ماهشهر؛ استرس ناشی از جابه‌جایی‌های مدیران مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع پتروشیمی، کارگران این پتروشیمی را با فشارهای روحی و روانی روبه‌رو ساخته است.

یکی از کارگران پیمانی پتروشیمی امیرکبیر که نخواست نامش فاش شود به ایلنا گفت: هر ۱۵ ماه یک‌بار مدیران این مجتمع پتروشیمی تغییر می‌کند و با جابه‌جایی این مدیران نیز دریافت‌های مزدی کارگران دچار نوسان می‌شود.

به گفته این کارگر که دارای تجربه کاری یازده ساله در این مجتمع صنعتی است، چنین تغییرات مدیریتی امکانات انگیزشی را برای کارگران به ارمغان نیاورده است.

وی در تشریح سیاست‌های صرفه‌جویانه مدیران جدید این مجتمع صنعتی خاطر نشان کرد: در آخرین تغییر مدیریتی که تابستان سال گذشته صورت گرفت، سقف اضافه کاری ماهیانه کارگران از ۱۲۰ ساعت به ۱۰۰ ساعت کاهش یافت که این‌چنین مسائلی به لحاظ مالی همواره برای کارگران نگران کننده است.

وی تصریح کرد: برخی مدیران جدید با اتخاذ سیاست‌های صرفه‌جویانه تلاش می‌کنند تا خود را مدیرانی برازنده و کارا مطرح کنند و در این میان کارگران با دستمزدهای پایین تنها متضرر ماجرا هستند.

به گفته این کارگر پیمانی مجتمع پتروشیمی امیرکبیر، کارگران به مدیرانی نیازمند هستند که امکانات رفاهی ـ حقوقی آن‌ها و در ‌‌‌نهایت انگیزه کاری آنان را بالا برده و شرایط را بهبود ببخشید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.