عوامل تیراندازی در بندرامام و ماهشهر شناسایی شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار ماهشهر با اعلام شناسایی عوامل تیراندازی های منجر به قتل اخیر در بندرماهشهر و بندرامام گفت:این افراد شناسایی شده و بزودی دستگیر می شوند.

به گزاش ایرنا، شامگاه جمعه ۲ نفر راکب موتور سوار با تیراندازی به سمت یک خودرو پراید، راننده آنرا به قتل رسانده و متواری شدند.
همچنین در تیراندازی دیگر در بندر امام در صبح روز شنبه راکبان یکدستگاه موتورسیکلت یک شهروند را در خیابان به رگبار بستند که فرد مذکور به علت شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.
محسن بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انگیزه هر ۲ تیراندازی اختلاف شخصی بوده و هیچ ارتباطی با عوامل تروریستی ندارند.
وی افزود:بعد از حادثه تیراندازی بلافاصله ماموران امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی عوامل این حوادث اقدام کردند که عوامل هر ۲ حادثه شناسایی شدند و در اسرع وقت نیز دستگیر می شوند.
فرماندار بندرماهشهر در ادامه به تامین ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با پیگیری انجام شده اعتبار نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته تامین شده و کار نصب دوربین ها نیز آغاز شده است.
بیرانوند در پایان به شهروندان اطمینان داد تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت شهرستان در حال انجام است ضمن اینکه طبق اعلام مدیر کل امنیتی استانداری خوزستان، آمار تیراندازی، قتل و سرقت به عنف با اسلحه در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته در شهرستان بندرماهشهر به میزان قابل توجهی کاهش داشته است. ضمن اینکه میزان ارتکاب جرم نیز در سه هفته اخیر حدود ۷۰ درصد کاهش را نشان می دهد.
وی در پایان از افزایش آمار کشفیات و دستگیری ها در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با همکاری و مشارکت ماموران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی با تامین امکانات لازم گشت شبانه در سطح شهر افزایش یافته است که تاثیر قابل ملاحظه ای در افزایش آمار کشف و دستگیری ها در بندرماهشهر داشته است، ضمن اینکه تلاش برای کاهش آمار تیراندازی و سرقت در بندرامام نیز در حال انجام است.

مطالب پیشنهادی