فلیپینی ها در بندر امام سرمایه گذاری می کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:شرکت معتبر حمل و نقل کانتینری فلیپینی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی اظهارتمایل کرد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت : در بازدید سه نفر از مدیران این شرکت به همراه شرکای ایرانی خود ضمن بازدید از پایانه ی کانتینری این مجتمع ، توانمندی و مزیت های این پایانه ی مجهز بندری را بررسی کزده و برای سرمایه گذاری سرمایه گذاری و توسعه پایانه کانتینری ابراز علاقه مندی کردند.
ابوطالب گرایلو افزود : در جریان این دیدار پیشنهادهایی در خصوص نحوه ی آغاز فعالیت این شرکت بزرگ فعال در زمینه کانتینری جهت انتقال تجهیزات نوین و توسعه ی پایانه کانتینری تبادل نظر و در خصوص تداوم همکاری ها برای بهره گیری بهینه از توان بالقوه در این مجتمع بندری در زمینه حمل و نقل کانتینری برای دوره های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت تصمیم گیری شد.
وی اظهارداشت : این شرکت فلیپینی از جمله شرکت های معتبر بین المللی در زمینه ی حمل و نقل کانتینری است که از حدود ۳۰ پایانه کانتینری با تجهیزات پیشرفته در مراکز مختلف منطقه ای و جهانی برخوردار است.
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به لحاظ برخورداری از مزیت های متعددی که از جنبه های ترانزیتی و دسترسی به راه های بزرگ مواصلاتی دارد مورد توجه هیأت های سرمایه گذاری خارجی متعددی قرار گرفته و برخی از آنها وارد مراحل جدی مذاکره جهت مشارکت در سرمایه گذاری شده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.