شهردار جدید بندر امام: شهرداری را با ۴۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  شهردار جدید بندر امام گفت: شهرداری بندر امام را با حدود ۴۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم و اولویت نخست ما رد دیون شهرداری است.

حبیب نصیری‌فر اظهار کرد: با توجه به مشکلی که در شهرداری بندر امام وجود دارد باید برای استهلاک تعهدات مانده سال گذشته که رقمش حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری بندر امام را با ۴۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ام، افزود: تمام تلاشم بر این است که بودجه شهرداری کاملاً تحقق پیدا کند و بتوانیم دیون را به طور کامل پرداخت کنیم.

شهردار بندر امام خاطرنشان کرد: اولویت بعدی نیز مطالعه، امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی پروژه‌های میان مدت و بلند مدت است که در میان مدت پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای از قبل مانده را در دستور کار داریم و در بحث معابر و بلند مدت نیز پروژه‌های زیادی را در برنامه کاری قرار خواهیم داد.

نصیری‌فر متذکر شد: رفع مشکل ترافیک میدان ورودی بندر امام و احداث روگذر ریل قطار نیز از دیگر اولویت‌های اصلی شهرداری این شهر خواهد بود.

وی در ارتباط با ادامه پروژه‌های ناتمام مدیریت پیشین، اظهار کرد: یک سری تعهداتی ایجاد شده که با مطالعه و بررسی دقیق، پروژه‌هایی که به صرفه و صلاح شهرداری است ادامه پیدا خواهند کرد و پروژه‌هایی نیز که نیاز به اصلاح دارند اصلاح می‌شوند.

شهردار بندر امام ادامه داد: پروژه‌هایی نیز که به صرفه و صلاح شهرداری نیستند به احتمال ۹۰ درصد لغو پیمان خواهند شد.

نصیری‌فر در پایان با اشاره به مشکل آسفالت معابر شهر بندر امام گفت: برای سال جاری بودجه بسیار خوبی برای بحث روکش آسفالت و بهسازی معابر در نظر گرفته شده و تعهداتی نیز از سال ۹۳ وجود دارد که بلوار مقام معظم رهبری را شامل می‌شود و قطعاً به این تعهدات عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «حبیب نصیری‌فر» صبح امروز در جلسه شورای شهر بندر امام با شش رأی موافق به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.