نصیری فر: ساماندهی ورودی های شهر بندرامام در دستور کار است‌

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار بندر امام از ساماندهی ورودی شهر از سمت محور آبادان و ماهشهر خبر داد.

حبیب نصیری فر شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری بندر امام خمینی در سالن بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: زمین های بلا استفاده ایی در سطح شهر شامل زمین های بی صاحب، دولتی و با مالکیت شخصی وجود دارد که قرار است که برای هر کدام از این زمین ها برنامه خاصی داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمین های دولتی را به اتفاق اداره راه و شهرسازی بررسی و صورت جلسه کردیم تا این زمین ها را از پدیده تصرف حفظ و نگهداری کنیم. همچنین زمین های شخصی با توجه به ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها در صورتی که مالکین اقدام به ساخت و ساز نکرده اند طبق قانون پس از ارسال اخطارهای لازم محصور می شوند. اگر زمین متعلق به ادارات و نهادها باشند مکاتبه های لازم برای محصور کردن انجام می شود.

شهردار بندر امام خمینی (ره) عنوان کرد: بحث ساماندهی کیوسک در ورودی و خروجی شهر از سمت شرق و شمال یعنی از محور آبادان وجود دارد و همچنین از سمت ماهشهر متاسفانه به صورت غلط یا درست طبق تصمیمات شخصی یک سری کیوسک واگذار شده که الگویی برای واگذاری نبوده است.   شهرداری بندر امام خمینی در حال بررسی برای چگونگی احقاق حق عده ایی است که در آنجا سرمایه گذاری کرده اند و ساخت و سازی انجام داده اند. در این راستا با اداره راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت کیوسک ها در ورودی شهر در حال همکاری هستیم.

نصیری فر تصریح کرد: کار مطالعه و برنامه ریزی برای ورودی شهر از سمت ماهشهر از حد فاصل پل پتروشیمی تا میدان فاطمیه در حال انجام و در برنامه کار شهرداری قرار گرفته است. با توجه به پل روگذر آزاد راه و پل در حال مطالعه ریل قطار تصمیم گرفته شده از سمت محورهای ماهشهر، آزاد راه و آبادان و یا احتمالا در دروازه های ورودی، برای این شهر ورودی هایی با تابلو خوش آمدگویی تعریف کنیم.

وی در خصوص مهمانان نوروزی اظهار کرد: خوشبختانه امسال حجم زیادی از مهمانان نوروزی در این شهر تردد، عبور و یا اسکان داشتند که امسال بدون هیچ حادثه ای پذیرای ۱۷ روزه مهمانان نوروزی در شهر بندر امام خمینی بودیم.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی گفت: این امر بدون همکاری ادارات، نهادها و سازمان های شهرداری، نیروی انتظامی و بسیج میسر نمی شد که جا دارد از تمام این ادارات تشکر لازم را داشته باشیم.

حبیب نصیری فر پیش از این با سمت سرپرست شهرداری بندر امام خمینی فعالیت می کرد که صبح امروز پس از کسب اکثریت آرا در جلسه شورای این شهر به عنوان شهردار بندر امام منصوب شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.