«حبیب نصیری‌فر» شهردار بندر امام شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: «حبیب نصیری‌فر» با ۶ رأی موافق به عنوان شهردار جدید بندر امام‌خمینی(ره) انتخاب شد.

بیژن یوسفی گفت: صبح امروز جلسه‌ای به منظور بررسی صلاحیت نامزدهای تصدی سمت شهردار بندر امام با حضور هشت عضو از ۹ عضو شورای اسلامی این شهر تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه صلاحیت و برنامه‌های مهدی فلاحی و حبیب نصیری‌فر به عنوان دو کاندیدای تصدی سمت شهردار بندر امام مورد بررسی قرار گرفت و در ‌‌نهایت حبیب نصیری‌فر با ۶ رأی موافق به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام متذکر شد: صورتجلسه انتخاب شهردار جدید نیز به امضای اعضای شورای شهر رسید و مراتب به منظور تایید به فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر و استانداری خوزستان ارجاع خواهد شد.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان بندر امام اطمینان داشته باشند اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی و توسعه و پیشرفت نگین خوزستان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: برای تعالی و آبادانی بندر امام خمینی(ره) نیازمند همدلی و همیاری مردم فهیم این خطه هستیم و دستان گرم تک تک شهروندان را در این می‌فشاریم و از آن‌ها طلب یاری و مساعدت داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب نصیری‌فر پس از استعفای علی گلمرادی که حدود چهار سال تصدی شهرداری بندر امام را بر عهده داشت از نیمه فروردین ماه امسال به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.