سوسنگرد، شهری بدون شهردار

عصر جنوب: سخنگوی شورای شهر سوسنگرد گفت: شهردار به دلیل اختلافات با دستگاه های اجرایی شهرستان، این بار به صورت جدی استعفای خود را تقدیم شورای شهر سوسنگرد کرد و چند روز است که در محل کار خود حاضر نمی شود.
عباس حیادر اذعان کرد: روز چهارشنبه عوده زاده شهردار سوسنگرد بعد از تحمل بسیاری از مشکلات شهرداری همچون کمبود اعتبارات، درآمد بسیار پائین، به بن بست رسیدن اهداف شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان و عدم تحقق وعده مسؤلان در رابطه با صدور مجوز برای بهره برداری از بارانداز شهرداری در بازارچه مرزی چذابه استعفای خود را به شورای این شهرستان تقدیم کرد.

حیادر عنوان کرد: شهردار برای بار دوم در این ماه های اخیر استعفای خود را داده است ولی این بار به صورت جدی بعد از بی توجهی در پاسخ به خواسته های شهرداری، از این سمت کناره گیری کرده و اوضاع خدماتی شهر نیز در نبود شهردار و مشکلات پیش آمده بحرانی است.

وی گفت: پیش از این فرماندار وعده داده بود در صورت ارائه مصوبه گرفتن مجوز بهره برداری از بارانداز شهرداری در بازارچه مرزی چذابه را پیگیری می کند و با گذشت ۸۰ روز از ارائه مصوبه به فرماندار، هنوز مجوزی از استانداری خوزستان صادر نشده است.

سخنگوی شورای سوسنگرد تصریح کرد: در پی استعفای سعید عوده زاده از سمت خود، دیروز جلسه ای فوق العاده با حضور اعضای شورا تشکیل که با اجماع اعضای جلسه بررسی استعفای شهردار به روز دیگری موکول شد.

حیادر در پایان افزود: با پیگیری هایی که انجام دادیم امیدواریم مشکل شهردار هر چه زودتر حل شود چرا که نمی توان شهر را بدون شهردار رها کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.