آب غدیر به دشت آزادگان می رسد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه آب غدیر تا یک ماه آینده به دشت آزادگان وارد می شود، گفت:این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و به طول سه کیلومتر بوده که در هفت نقطه بحرانی شهرستان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده ظهر جمعه در آیین کلنگ زنی طرح جامع فاضلاب شهر دشت آزادگان با حضور غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، گفت:امید است به همت شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اجرای این پروژه در کمترین زمان، شهروندان این شهرستان مزیت های تکمیل آن را ببینند.
فرماندار دشت آزادگان ادامه داد:با نگاه ویژه دولت یازدهم به مناطق محروم به ویژه منطقه کمتر برخوردار و مرزی، امید است تا پایان سال جاری پروژه های عمرانی شهرستان نظیر بیمارستان ۱۲۵ تختخوابی، طرح غدیر، جاده بستان به چذابه و پارکینگ زائران اباعبدالله(ع) و پروژه فاضلاب بهره برداری شود.
** نماینده مجلس:با همکاری جمعی بیکاری را رفع کنیم
قاسم ساعدی نماینده مردم سوسنگرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت:بیکاری در این شهرستان باعث شده که مردم و جوانان تحصیلکرده مایوس شوند.
وی افزود:امید است با همکاری جمعی نسبت به رفع بیکاری در این شهر اقدامات عاجل صورت پذیرفته و مشکلات مناطق محروم به ویژه غرب کارون، اهواز، هویزه و دشت آزادگان که دروازه و پیشانی کشور با همسایگان خارجی هستند، رفع شود.
نماینده مردم سوسنگرد در مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولان استانی نیز از وجود این مشکلات رضایت ندارند و همواره به دنبال عمران و بهسازی و شادی مردم هستند.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان روز جمعه از طرح‎ها، پروژه های شیلات خوزستان، سایت پمپاژ آب و فاز دوم طرح آزادگان بازدید کرد.
در این دیدار جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خزوستان نیر رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیر عامل بانک سپه، مدیر کل کار و امور اجتماعی خوزستان برای بررسی مشکلات وام بانکی تعاونی ها علوفه کاران حضور داشتند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.