محور شوش – اندیمشک مسدود شد

عصر جنوب: مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه تریلر به دلیل بی احتیاطی در محور شوش به اندیمشک منجر به انسداد این جاده در کیلومتر ۱۰ آن شد.

زینب اورکی افزود: این حادثه در ساعت هشت صبح دوشنبه به وقوع پیوست.

وی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه، دو گروه راهداری از شهرستان های شوش و اندیمشک در محل حاضر شده و یک باند فرعی را برای عبور وسایل نقلیه بصورت دو طرفه باز کردند.

اورکی تصریح کرد: هم اکنون با کمک ماموران پلیس راه، تردد به صورت دو طرفه و با احتیاط در باند مخالف این محور برقرار است.

محور شوش – اندیمشک از حیث ارتباط به استان های ایلام و لرستان یکی از محورهای پر تردد استان و مسیر خروجی زایران به شمار می آید.

به گفته اورکی، ضروری است رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند طوری برنامه ریزی کنند که در این ایام با مشکل روبه رو نشوند.

وی تصریح کرد: تردد کامیون ها و تریلرها در مسیرهای اهواز – شلمچه و اهواز – چذابه به منظور حفظ امنیت و سلامت زائران عتبات عالیات به کشور تا ۲۵ آذر ممنوع است.

اروکی ادامه داد: علاوه بر اعمال محدودیت در تردد کامیون ها و تریلرها در مسیرهای اهواز به شلمچه و چذابه، تردد اتوبوس های حامل زائران کربلا از اهواز به طرف دهدز و ایذه، به دلیل وقوع تصادفاتی در سال های گذشته در این مسیرها نیز ممنوع اعلام شده است.

مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام از مسیرهای تردد زایران از کشور به عتبات عالیات است.

از رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای مختلف خوزستان را دارند، درخواست شده پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.