چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این استان چهار میلیارد و ۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده جمعه درخصوص این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی خوزستان طی ۲ عملیات جداگانه موفق به شناسایی ۲ محموله قاچاق و توقیف چهار دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در نقاط مختلف استان شدند.
وی افزود: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در محور اندیمشک – خرم آباد و مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهبهان نیز طی یک عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو سواری شده و آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقادیر زیادی ظروف شیشه ای وآرایشی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را چهار میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ محموله قاچاق کالا به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی اندیمشک کشف وضبط شد که در مجموع این عملیات ها پلیس خوزستان موفق به کشف هشت میلیارد و۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق شده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.