امام جمعه اندیمشک: تجمعات اخیر نتیجه بی توجهی به خواست مردم است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اندیمشک، اظهار کرد: برخی موارد قلب انسان را بدرد می‌آورد، در همین شهر که کارگران خطوط راه‌آهن چهار ماه حقوق نگرفته‌اند و تجمع کرده‌اند، مسؤولان فکری برای آنان نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نابسامانی وضعیت معیشت کارگران، افزود: یک خانواده پنج‌نفره بدون حقوق نمی‌تواند زندگی کند و برخی سختی‌های فراوانی را باید تحمل کنند، هزینه بی‌تدبیری‌ها و کم‌کاری‌ها را چرا نظام اسلامی باید پرداخت کند، پیمانکار باید توان چند ماه پرداخت حقوق کارگران را داشته باشد.

امام‌جمعه اندیمشک گفت: آمارهایی که ارائه می‌شود با حقیقت موجود در جامعه بسیار متفاوت است، امروز در اغلب خانواده‌ها حداقل یک نفر بیکار وجود دارد.

وی گفت: علت سر پا مانده راه‌آهن همین کارگران هستند، اگر این‌ها نباشند خط راه‌آهن هم برقرار نخواهد بود.

نوری افزود: تجمعاتی که اخیرا اتفاق افتاد اثر بی‌توجهی دولت به خواست مردم بود و مخالفان نظام هم بر این موج‌سوار می‌شوند، سپرده‌گذارانی که ماه‌هاست فریاد می‌زنند، دولت و قوه قضائیه باید کمک کنند، وقتی بی‌توجهی می‌شود عده‌ای هم موج‌سواری می‌کنند و اهرمی برای مخالفین نظام می‌شود.

وی عنوان کرد: این کارگران راه‌آهن هم همین‌طور چند روز تجمع کردند کسی احوالی از آن‌ها نپرسید، به خواست مردم نباید بی‌توجه نباشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.