آمادگی تیم کشتی کارگران اندیمشک برای حضور در رقابت های جهانی

عصر جنوب-asrejonoob.ir:تیم کشتی فرنگی کارگران شهرداری اندیمشک آماده حضوری مقتدرانه در مسابقات جهانی المپیاد کارگری است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت:مسابقات المپیاد کارگری جهان از ۲۳ خردادماه به میزبانی کشور لتونی برگزار می شود که تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
حسن زیدوند افزود:این تیم شامل هشت کشتی گیر در اوزان ۵۹ تا ۱۳۰ کیلوگرم است که به همراه سرمربی و سرپرست تیم به این مسابقات اعزام می شود.
وی با بیان اینکه این نخستین بار است که تیمی یکدست از استان خوزستان به نمایندگی از ایران در مسابقات جهانی کارگری حضور پیدا می کند گفت:با توجه به اینکه تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک سابقه قهرمانی جام باشگاه های کشور را دارد و هر هشت کشتی گیر این تیم در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال شده اند این تیم به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات انتخاب شد.
زیدوند در خصوص این مسابقات جهانی گفت:این المپیاد جهانی هر ۲ سال یکبار برگزار می شود و ورزشکارانی از ۶۰ کشور جهان که عضو اتحادیه کارگری جهانی هستند در رشته های مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک افزود:با توجه به اینکه مسابقات بصورت جهانی برگزار می شود سطح مسابقات بالاست.
زیدوند با بیان اینکه کشتی گیران برجسته جهانی در این رقابت ها حضور خواهند داشت اضافه کرد:تنها یکی از کشتی گیران تیم کشتی کارگران شهرداری اندیمشک به عنوان نماینده ایران از اهواز است و بقیه کشتی گیران بومی اندیمشک هستند ضمن اینکه در ترکیب این تیم هم کشتی گیران جوان و هم کشتی گیران باتجربه ای چون مهدی هدایی و وحید زیدزاده حضور دارند ضمن اینکه محمد بیرانوند نیز تجربه رقابت در مسابقات آسیایی و جهانی را دارد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری دزفول ضمن تقدیر از حمایت های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و شهردار اندیمشک از دیگر مسئولان استانی و فدراسیون کشتی خواست تیم شهرداری اندیمشک را از حمایت های مالی و معنوی خود بی نصیب نکنند.
حسن زیدوند سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک دارنده مقام قهرمانی آسیا در سال ۸۵ از افتخارات ورزشی کشتی این شهرستان است که در زمان تصدی مسئولیت هیات کشتی اندیمشک ، کشتی گیران این شهرستان علاوه بر حضور در
مسابقات تورنمنت اسپانیا، بیش از ۳۰ مدال در رقابت های مختلف کسب کردند.
زیدوند با اشاره به حضور تیم فوتبال کارگری خوزستان به عنوان نماینده ایران در المپیاد کارگران جهان در لتونی افزود: در حال حاضر تیم کشتی فرنگی شهرداری اندیمشک از آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات برخوردار است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و انتظار می رود هشت کشتی گیر تیم شهرداری اندیمشک در رقابت های لتونی مدال کسب کنند.
اشکان قلی کیانی ، احمد خرسانی پور، امین سوری، حسن شیرمهد،مهدی هدایی، وحید زیدوند ، محمد بیرانوند ، ایمان بهرام سری نفرات تیم کشتی کارگران شهرداری اندیمشک تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی لتونی هستند.
این تیم را اسکندر عیسوند ،فرزاد ایمانعلیزاده،رضا زرروش به عنوان مربی و نیز محمود عیسوند مدیر فنی و یونس زیدوند به عنوان مشاور همراهی می کنند.
اندیمشک در رشته ورزشی کشتی دارای افتخارات جهانی ، آسیایی و المپیک است.
مسابقات المپیاد جهانی کارگری در روزهای ۲۳ تا ۲۸ خردادماه در کشور لتونی برگزار می شود.
قرار است کارگران ایران در ۱۵ رشته ورزشی در المپیاد جهانی کارگران شرکت کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.