شورای بی رئیس اندیمشک و شهرداری ورشکسته

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بیش از چهار هفته از تعطیلی شورای اسلامی شهر اندیمشک به دلیل به توافق نرسیدن در انتخاب هیات رئیسه می گذرد.

شورای اسلامی شهر اندیمشک در حالی تعطیل است که شهرداری این شهر یکی از شهرداری های بحران زده در استان خوزستان است.
ادامه روند تعطیلی این شورا به دلیل به توافق نرسیدن در انتخاب هیات رییسه نیازمند تدبیر مسوولان استانی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ۱۵ جلسه برای برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر اندیمشک تشکیل شد که ۲ جلسه آن در محل فرمانداری به ریاست فرماندار برگزار گردید.
تساوی خسته کننده آرا به صورت ۵-۵-۱ میان سه نامزد پست ریاست شورا همچنان در نشست فرمانداری نیز تکرار شد تا شورای اسلامی شهر اندیمشک همچنان بلاتکلیف باقی بماند.
فرماندار اندیمشک در این خصوص گفت:شورای اسلامی شهر اندیمشک باید با همدلی برای برون رفت از این شرایط تلاش کند که تاکنون به دلیل عدم توافق اعضا ریاست این شورا انتخاب نشده است.
پیمان جهانگیری گفت: با توجه به محدودیت های قانونی، در این خصوص مخالف قرعه کشی بوده و موضوع از طریق مسوولان استان برای حل این مشکل انجام می شود.
وی افزود:۲ جلسه در محل فرمانداری برای بررسی مشکل و انتخاب هیات رییسه شورا برگزار شد که به رغم تلاش فرمانداری برای حل این دغدغه ، این شورا همچنان بلاتکلیف مانده است که در نهایت برای این مشکل از طریق استان پیگیری آغاز شده است.
وی انتخاب نشدن اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر و تعطیلی آن را موجب بروز مشکل دانست و گفت:از دست رفتن فرصت ها در انجام امور محوله شورا موجب نارضایتی شهروندان شده است.
تعطیلی حدود یک ماهه شورای اسلامی شهر اندیمشک واکنش گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
برخی اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک نیز با انتشار بیانیه در شبکه های اجتماعی به درخواست مردم برای خاتمه به این بلاتکلیفی پاسخ داده اند.
تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک در نشست انتخاب هیات رییسه در محل فرمانداری از چند دستگی شورای شهر خبر دادند.
این افراد مدعی اند سه نامزد ریاست شورا دارای سه گرایش هستند و در نهایت این امر مانع انتخاب رئیس شده است.
بلاتکلیفی شورای اسلامی شهر اندیمشک در حالی ادامه دارد که شهرداری اندیمشک با بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی از جمله شهرداری هایی است که نیازمند برنامه ریزی بیشتر است.
شورای اسلامی شهر اندیمشک ۱۱ عضو دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.