مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش اندیمشک برگزار شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید و قدیم اداره آموزش و پرورش اندیمشک برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید و قدیم اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان صبح امروز با حضور جمشید کمایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان، فرماندار، امام‌جمعه اندیمشک و بخش الوار گرمسیری، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از فرهنگیان در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اندیمشک در این آیین با تأکید بر جایگاه ویژه آموزش‌وپرورش در نظام اسلامی، اظهار کرد: اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است از اهم کارهای آموزش‌وپرورش در شهرستان است.

پیمان جهانگیری افزود: ارتباط سازنده با اولیا دانش آموزان و شناخت نقاط ضعف و قوت سیستم آموزش‌وپرورش در راستای برطرف کردن و تقویت هر یک از آنان از دیگر ویژگی‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش‌وپرورش آمده تا بتوانیم رتبه و جایگاه آموزشی و علمی شهرستان را در سطح استان و کشور ارتقا ببخشیم.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش اندیمشک یادآور شد: باید در آموزش‌وپرورش یک فضای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به وجود بیاوریم و از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

وی در پایان بیان کرد: در این راستا فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان آماده همکاری با آموزش‌وپرورش در جهت ایجاد رشد آموزشی و تربیت جوانان و آینده سازان شهرستان است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات بهرام سپهریان آقای محمد قلاوند با حکم مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان به عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش اندیمشک معرفی و منصوب شد.

محمد قلاوند از فرهنگیان شهرستان اندیمشک سابقه معاونت و مدیریت اداره آموزش‌وپرورش بخش الوار گرمسیری را در کارنامه کاری خود دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.