کاهش ۳۰ درصدی میزان سرقت در اندیمشک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان اندیمشک گفت: با توجه به آمار موجود پس از اجرای طرح‌های انتظامی و قضایی میزان سرقت در اندیمشک ۳۰ در صد کاهش یافته است.

صادق جعفری‌ چگنی به مناسبت هفته قوه قضائیه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای اندیمشک، اظهار داشت: با توجه به آمار موجود و اجرای طرح‌های انتظامی وقضائی سرقت در اندیمشک ۳۰ در صد کاهش یافته است.

وی گفت: با شدت مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان آمار جرایم دیگر نظیر سرقت و نا امنی نیز به نحوی چشمگیر کاهش یافته است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: دادگستری اندیمشک نیازمند نیروی قضائی مناسب برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی متناسب با حجم بالای دعاوی موجود در سیستم قضایی شهرستان است.

وی افزود: در حال حاضر  دادسرای اندیمشک با شش نیرو به ایفای خدمت می‌پردازند در حالی که باید دارای ۱۵ نفر نیروی قضائی باشد .

چگنی بیان کرد:  دادسرای اندیمشک با ۴۰ درصد توان و ظرفیت خود در حال ارائه خدمات قضایی به شهروندان است و رفع این کمبود نیازمند توجه مناسب در زمینه جذب نیروی کاری متخصص است.

وی گفت: علی رغم محدودیت نیروی انسانی از تیرماه سال ۹۳ تاکنون ۲۱ هزار و ۱۲۱ پرونده قضایی در دادسرای این شهرستان رسیدگی و پس از صدور رای مختومه شده است که این امر بیانگر توجه دادگستری به سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های مطرح شده در شهرستان علی رغم محدودیت منابع انسانی است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: این میزان رسیدگی با وجود بلاتصدی بودن سه شعبه بازپرسی این دادسرا و انتقال همکاران قضایی و دادیاری به دادسراهای سایر شهرها صورت گرفته که بیانگر فعالیت گسترده و قابل تقدیر دستگاه قضایی به مردم اندیمشک است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.