اندیمشک به دنبال فرمانداری ویژه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک با توجه به داشتن ظرفیت‌ها و منابع متعدد می‌تواند به فرمانداری ویژه تبدیل شود.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: اندیمشک با دارا بودن سدهای کرخه ،دز، راه آهن و سایر شرایط اقتصادی و ظرفیت‌های موجود، می‌تواند به فرمانداری ویژه تبدیل شود.‏

وی افزود: وجود کریدور شمال به جنوب در مسیر این شهرستان و همچنین قرار داشتن در ورودی شمالی استان خوزستان و وجود کارخانه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این شهرستان است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: همچنین این شهرستان نقطه اتصال استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان است که همین موضوع به اهمیت بیش از پیش این شهرستان در بین سایر مناطق و شهرهای استان می‌افزاید.

فرماندار اندیمشک متذکر شد: بدون شک تبدیل این شهرستان به فرمانداری ویژه با توجه به ظرفیت‌های موجود در این منطقه، می‌تواند در توسعه و آبادانی شهرهای شمالی استان به عنوان یکی از مناطق مستعد استان تاثیر مستقیم داشته باشد.

گودرزی در ادامه با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان، تصریح کرد: احداث زیرگذر میدان بسیج، احداث بیمارستان بخش الوار گرمسیری، تعریض جاده و پل سد دز، پروژه‌های مختلف شهرداری‌های پنج‌گانه شامل زیر‌سازی و آسفالت از جمله پروژه‌های در حال اجرا در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اعتبارات ‏شهرستان تخصیص پیدا یافته و محقق شده است که این امر تاثیر زیادی در شتاب گرفتن اتمام پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان دارد.

گودرزی در پایان بیان کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، خوشبختانه این شعار در حال تحقق در سطح شهرستان است و انتظار داریم که با عملی شدن این شعار روند آبادانی و توسعه شهرستان در سال جاری شتاب بیشتری بگیرد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.