انتقاد فرماندار اندیمشک از مشخص نبودن حریم شهری با دزفول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک گفت: مشخص نشدن حریم و حدود شهر، موجب کندی خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مردم شده است.

حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با انتقاد از مشخص نشدن حریم شهری اندیمشک با شهر دزفول اظهار داشت: مشخص نشدن این حریم باعث کندی خدمات رسانی مطلوب دستگاه‌های اجرایی به شهروندان شده است.

وی افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های فراوان صورت گرفته نتوانستیم این موضوع را در سال جاری حل کنیم و کمبود و کندی خدمت‌رسانی به مردم در برخی حوزه‌ها به همین دلیل است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: به عنوان فرماندار شهرستان هنوز حدود و حریم شهر را به دلیل تعیین نشدن قانونی آن از سوی دستگاه‌های مسئول به صورت مشخص نمی‌دانم و تعیین نشدن این حریم به شهر آسیب می‌رساند.

گودرزی عنوان کرد: بروز حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر به دلیل مشخص نشدن این موضوع است و لذا ضرورت دارد که هرچه سریع‌تر این موضع حل شود.

رئیس شورای تامین اندیمشک با تشکر از دادستان، رئیس دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان، تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که هیچ کجای شهرستان، مکان امنی برای آنان نخواهد بود و این برخوردها با شدت و با حمایت شورای تامین ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با انجام برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف می‌توان بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل کرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه بیش از پیش فعال خواهند بود.

فرماندار اندیمشک متذکر شد: وجود مشکلات اقتصادی باعث کندی اجرای برنامه فرهنگی شده، با این حال در سال جاری برنامه‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نماز در شهرستان اجرا شد که جای تشکر دارد.

گودرزی در پایان متذکر شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش داریم که بودجه شهرستان در جای مشخص شده خود هزینه شود و در اجرای پروژه‌ها حوزه‌های مختلف نیز به کیفیت، دقت اجرا توجه شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.