در حرکت ضربتی؛ اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر اندیمشک دستگیر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک از اجرای طرح پاکسازی کوی بهارستان این شهر در راستای تحقق طرح شهرستان پاک ، طبق دستور وزیر کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۳۵ نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

حمیدرضا گودرزی، گفت: این طرح با اقتدار کامل نیروی انتظامی در مدت سه ساعت از ساعت چهار تا هفت بامداد امروز اجرا شده و کوی بهارستان از اشرار ، قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح ۶۰ کانون پاتوق باندهای قاچاق مواد مخدر پلمب گردید.

رییس شورای تامین شهرستان اندیمشک ، از کشف پنج کیلوگرم ماده مخدر هرویین و یک قبضه اسلحه غیر مجاز از قاچاقچیان مواد مخدر در کوی بهارستان خبر داد و گفت:سه دستگاه خودرو نیز از این افراد توقیف شد.

گودرزی گفت:طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اندیمشک تا تحقق کامل طرح شهرستان پاک ادامه داشته و منطقه برای باندهای قاچاق مواد مخدر نا امن شده است.

وی از تلاش و اقتدار نیروی انتظامی در اجرای این طرح تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی برای پاکسازی این منطقه با تمام ظرفیت وارد عمل شد.

در هفته گذشته نیز مرحله نخست طرح پاکسازی بخشی از منطقه کوی بهارستان اندیمشک توسط نیروی انتظامی اجرا گردید که ضمن بازرسی ۴۰ منزل مسکونی ، ۲۷ نفر از عوامل اصلی درگیری ، شرارت و خشونت و نیز مواد مخدر در این منطقه دستگیر شدند.

شهر اندیمشک در شمال استان خوزستان ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.