تاکید وزارت نفت بر تکمیل پروژه احداث پتروشیمی اندیمشک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جشن بزرگ انقلاب امروز در اندیمشک با حضور مردم و مسئولان محلی برگزار شد.

مشاور وزیر نفت در این مراسم با تاکید بر لزوم پاسداشت مفهوم انقلاب مطابق بر روش شهدا و رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) مرد تنهایی بود که با توکل بر خدا و اهل بیت و مشارکت و همراهی مردم پیام انقلاب را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا منعکس نمود.

وی افزود: حضرت امام با شجاعت خویش غرب و شرق را در برابر خواست مردم ایران به زانو در آورد تا دنیا پیام انقلاب ایران را بر بلندای تاریخ جاودانه سازد.

حسنوند گفت: کشورهای غربی با همکاری دول منطقه‌ای داعش و ترور را به عنوان سلاحی آتیشن در برابر پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به کار گرفته اند تا مسیر پر شکوه انقلاب را با خدشه مواجه نمایند و از ترویج پیام انقلاب در دنیای خویش جلوگیری نمایند.

وی اظهار داشت: پیام رهبری به جوانان غربی تبلور صلح و پیشتازی ایران اسلامی در معرفی اسلام نوین در سطح دنیا بود چرا که جهان پیام صلح و محبت ایران را در پرتو پیام هوشمندانه رهبری به خوبی دریافت کرد.

وی با اشاره به افتخارات مردم اندیمشک گفت: اندیمشک شهری پر افتخار در تاریخ انقلاب است و جوانان این خطه در چهارشنبه سیاه خود، با فریادهای الله اکبر و شهدای خود تانک‌های طاغوت را به زوال تاریخ سپردند.

وی با بیان اینکه اندیمشک با برخوداری از مسیرهای ارتباطی منحصر به فرد ریل و جاده‌ای و موقعیت جغرافیایی شهری غنی است، گفت: اندیمشک امروز بیش از هر زمانی به وحدت و برابری در مسیر توسعه نیاز دارد چرا که اندیمشک امروز شایسته بهترین هاست و امیدواریم ملاک‌ها در فعالیت اجتماعی و سیاسی بر مدار جذب حداکثری و به دور از هرگونه تفرقه و تخریب باشد.

مشاور وزیر نفت با بیان اینکه مردم ایران اسلامی از جان و مال و خون در راستای پاسداشت انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند ابراز داشت: حفاظت از مسیر انقلاب و گفتمان رهبری سر فصل هر فعالیت اجتماعی و سیاسی است و ما پاسداشت این روش از امور ضروری جامعه اسلامی است.

حسنوند با بیان اینکه امید ارمغان مفهوم انقلاب و دفاع هشت ساله است افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر باور امید و رزمندگان دفاع مقدس هشت ساله با منشی سرشار از ایستادگی توانستند با درایت و حسن نظر رهبری و ارزشمداری مردم فهیم ایران اسلامی کشور را از گزند آسیب و فتنه در طول حیاط ۳۶ ساله مصون نگه دارد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه دولت بر توسعه اندیمشک تاکید جدی دارد و وقتی در جلسات اداری، حسن نظر وزیر نفت در اجرای پتروشیمی شهرستان را می‌بینیم خوشحال می‌شویم که دولت به اجرای طرح‌های بزرگ در شهر‌ها اهتمام ویژه دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.