دارایی: حرکت ظریف در شان یک مسلمان نبود چه برسد به وزیر امور خارجه ایران/ظریف تا قیامت زیرسوال مسلمانان دنیاست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عیسی دارایی نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست عنوان داشت: حرکت ظریف بسیار بد بود و در شان یک مسلمان بود چه برسد به اینکه وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه داد: ما برای ارزشهای خود زندگی می کنیم در فرانسه ارزشهای ما را زیرپا گذاشتند بعد راحت این آقایان به آنجا سفر می کنند انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

دارایی گفت: حرکت های این چنینی توسط هر مسئولی که انجام شود محکوم ومردود است ظریف تا قیامت زیرسوال مسلمانان دنیاست وی باید به این مسائل  بیشتر دقت کند.

وی ادامه داد: وقتی فرانسه در حال توهین به پیامبر(ص) است چه معنا دارد با مسئولین فرانسوی دیدار کنیم این کار بسیار ناپسندی است که وی مرتکب شد به جا بود که این دیدارها را به خاطر توهین به پیامبر(ص)لغو می کرد

نماینده اندیمشک در خصوص پیاده روی ظریف و جان کری عنوان داشت: وی دنبال عادی سازی رابطه با امریکاست برکسی پوشیده نیست امریکا دشمن ماست و تا امروز با هرشیوه ای به نظام و مردم ما ضربه وارد کرده است این همه جوان ما را به شهادت رسانده است.

 

وی ادامه داد: ظریف یک جوری با جان کری قدم می  انگار از قبل انقلاب، با هم دوست بوده اند این حرکت هم حرکت خوبی نیست مسلمانان دنیا  امروز امیدشان به ایران است با دیدن این حرکتها ناامید می شوند نباید به این راحتی ۳۶ سال دشمنی امریکا با ایران را نادیده گرفت.

رهیاب/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.