۶ کیلوگرم هروئین در اندیمشک کشف شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اندیمشک از کشف ۶ کیلوگرم ماده مخدر هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ۶ کیلوگرم ماده مخدر هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توانستند این قاچاقچیان که قصد وارد کردن مواد به استان خوزستان داشتند را در محور پل‌زال به اندیمشک دستگیر کنند.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر شدند و سه دستگاه خودرو سواری نیز از متهمان کشف و ضبط شده است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: به‌کارگیری نیروهای کاردان و زبده توسط ناجا و نیز همکاری خوب و سازنده سربازان گمنام امام زمان (عج) با نیروی انتظامی منطقه نقش مهمی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته و حجم کشفیات مواد مخدر توسط ناجا بیانگر شدت عمل و جدیت این نیرو برای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ است.

به گزارش فارس، تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اندیمشک در سال جاری موجب متلاشی شدن چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر و نا‌امن شدن این منطقه برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.