امین‌رضا جمشیدی رئیس دانشگاه آزاد اندیمشک شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در مراسمی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک معرفی شد.
ظهر امروز با حضور علی بختیارپور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و دانشجویان امین‌رضا جمشیدی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک معرفی شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سیدرضا موسوی‌نیا در طول ۲۸ ماه تصدی این مسئولیت، امین‌رضا جمشیدی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی و منصوب شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با تقدیر از زحمات رئیس پیشین دانشگاه آزاد اندیمشک اظهار کرد: مسئولیت‌ها همه پایان‌پذیر هستند و طبیعی است که عملکرد ما مورد نقد قرار گیرد لذا باید طوری کار کنیم که مورد نقد منصفانه قرار بگیریم هرچند برخی‌ها دوست دارند یا سیاه و یا سفید به مسایل نگاه کنند.

علی بختیارپور افزود: کمبود فضای آموزشی در واحد اندیمشک ملموس است لذا مدیریت جدید باید تمام توان خود را جهت حل این مشکل به کار گیرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای قصد دارند در کار دانشگاه نفوذ کنند لذا مدیران دانشگاه باید هوشیار باشند و این اجازه را ندهند، چرا که آنها وامدار کسی نیستند و باید تمام توان خود را فقط صرف اعتلای دانشگاه کنند.

بختیارپور تصریح کرد: دانشگاه طبق قوانین، مقررات و اصول اداره می‌شود لذا توجه به بخشنامه‌ها و قوانین و مقررات باید از اولویت‌های هر مدیری در دانشگاه باشد.

وی با دعوت از دانشجویان برای مشارکت بیشتر در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور گفت: هیچ کسی حق ندارد از امکانات دانشگاه در جهت منافع شخص یا گروهی استفاده کرده و به ویژه در انتخابات سال آینده هیچ مسئولی در دانشگاه حق ندارد از امکانات این محیط علمی و آموزشی برای کسی هزینه کرده و یا از کسی در محیط دانشگاه حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک بیش از ۶ هزار دانشجو در ۲۷ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی مشغول به تحصیل هستند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.