ساکنان چلو محروم از اینترنت و تلفن!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بخشدار چلو از توابع شهرستان اندیکا گفت: اهالی بخش چلو از تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند و آنتن دهی تلفن همراه در بیشتر مناطق این بخش رضایت بخش نیست.

هوشنگ مهمدی اظهار کرد:در این زمینه مکاتبه و پیگیری های زیادی با مسئولان استانی و محلی برای بهره مندی مردم بخش چلو از تلفن ثابت و اینترنت انجام شده ولی تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.
وی افزود:در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه ۱۳۹۴ ، بخش چلو تنها منطقه ای بود که انتخابات در آن به صورت آفلاین انجام شد ضمن آنکه دراین منطقه ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امکان پذیر نبود و اهالی مجبور بودند با طی مسافت طولانی در مرکز شهرستان سرشماری اینترنتی خانوارهای خود را انجام دهند.
بخشدار چلو بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یک جزء جدا نشدنی زندگی تبدیل شده و کار و امور کسب اغلب مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است ضرورت دارد این امکانات ارتباطی در این منطقه محروم فراهم شود.
مهمدی در پایان گفت:بی شک نبود امکانات رفاهی ، مهاجرت روستاییان به شهرها را به دنبال دارد که از یک سو مشکلاتی برای شهرها به وجود می آورد و از سوی دیگر معضلاتی را در خود روستا ایجاد خواهد کرد.
عبور جاده اندیکا به شهر بازفت در استان چهارمحال بختیاری از بخش چلو و پرتردد بودن این مسیر لزوم ایجاد بستر خدمات رفاهی را در این بخش دوچندان می کند.
بخش چلو با جمعیتی بالغ بر ۱۵هزار نفر از توابع شهرستان اندیکا است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.