خاموشی دو ماهه چهار روستا در اندیکا

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: دو ماه از قطعی برق چهار روستا در این بخش می گذرد و تاکنون از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی موثری انجام نشده است.

نیازعلی سهرابی روز سه شنبه اظهار کرد: این روستا ها شامل برآفتاب، حیدرقلی، برآفتاب اکبر و آبگرمک هستند که حدود ۵۰ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارند.

وی افزود:پیگیری زیادی در این زمینه انجام دادیم اما سخت گذر بودن جاده ارتباطی و پرداخت نشدن بدهی برق توسط برخی اهالی بهانه مسئولان برق شهرستان اندیکا است.

وی گفت: بخش چلو از مناطق محروم خوزستان است که انتظار داریم مسئولان اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات و مسائل این بخش داشته باشند.

رییس اداره برق شهرستان اندیکا نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:این چهار روستا ازروستاهای عشایری بخش چلو هستند که در فصل تابستان خالی از سکنه بودند.

حمید یوسفی افزود: جاده ارتباطی این روستاها نیز سخت گذر است که عبور از این مسیر تنها با خودروهای کمک دار امکانپذیر است و خودروهای اتفاقات این اداره فاقد کمک هستند.

بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا نیز در پاسخ به وضعیت نامناسب جاده ارتباطی این روستاها اظهارکرد:جاده ارتباطی این روستاها درحوزه کاری امور عشایر است و تنها وسیله ای که برای بازگشایی و ترمیم جاده های عشایری در اختیار اداره امور عشایر این شهرستان قرار دارد یک دستگاه لودر است.

هوشنگ مهمدی افزود:اعزام لودر امور عشایر به این منطقه کارساز نبود و به ماشین آلاتی از قبیل بیل مکانیکی و بلدوزر نیاز است تا مسیر شکافی جاده ها انجام گیرد که انتظار داریم اداره کل امور عشایر خوزستان در زمینه حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

بخش چلو با جمعیتی بالغ بر ۱۵هزار نفر از بخش های تابعه شهرستان اندیکا محسوب می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.