مشترک اندیکایی در دسترس نمی باشد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قطعی مکرر آنتن دهی تلفن همراه، مشترکان ۲۰ روستای شیرین بهار از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا را کلافه کرده است.

تماس اهالی روستاهای این منطقه با خبرنگار ایرنا حکایت از محدودیت تماس خروجی این دکل ها و قطعی پی در پی آنتن تلفن همراه در این منطقه دارد.
ا – ص؛ یکی از اهالی روستای مازرآب اناری در تماس با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:حدود دو روز از قطعی آنتن تلفن همراه در این منطقه می گذرد ولی تاکنون اقدام عملی برای رفع این مشکل انجام نشده و این موضوع اهالی را با مشکل روبه رو کرده است.
وی افزود: در تماس با برخی مسولان مربوطه، دلیل این امر را قطعی برق دکل تونل دلا اعلام کردند، در حالی که بیشتر مواقع آنتن دهی با مشکل ، و ارتباط مکرر قطع می شود.
م – ط ؛- ساکن روستای کتک از روستاهای توابع این منطقه نیز می گوید: در منطقه ما اینترنت تلفن همراه فعال نیست و در عصر ارتباطات و تکنولوژی مردم روستای ما و روستاهای همجوار همچنان از این امکانات محرومند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای پیگیری این موضوع پرده از چهره برخی دیگر مشکلات مخابرات در شهرستان اندیکا ، برداشت و باخبر شدیم حدود یک هفته پیش اداره مخابرات شهرستان اندیکا گویا به دلیل بدهی مالی و نبود سود دهی، از چارت سازمانی اداره کل مخابرات خوزستان حذف شده و هم اکنون در شهرستان اندیکا متولی مخابرات وجود ندارد.
عزت اله براتی بخشدار بخش چلو نیز با تایید قطعی آنتن تلفن همراه در منطقه شیرین بهار دراین باره به خبرنگار ایرناگفت:این موضوع به مسئولان مربوطه اطلاع داده شده و برای رفع این مشکل در تلاش هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.