تشکیل کمپین مردمی حمایت از تیم والیبال اندیکا تشکیل شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم والیبال اندیکا در سال ۹۰ با شرکت در مسابقات استانی،برای اولین بار جواز حضور در مسابقات زیرگروه کشوری را بدست آورد و این موضوع موجی از شادی را در بین ورزشکاران و مردم این شهرستان بوجود آورد.

اندیکانیوز نوشت: نام و آوازه والیبالیست های اندیکایی آنچنان بود که بسیاری از مسئولین  نسبت به انها اظهار لطف بکنند و حتی نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی خود با ارسال پیام تبریکی،این قهرمانی را به آنها تبریک گفت. در خلال تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز،بعضی از کاندیدا به سراغ آنها رفتند و از حمایت قاطعانه آنها در صورت کسب پیروزی و پوشیدن ردای مجلس،سخن گفتند.اما با اتمام انتخابات مجلس،همه وعده های داده شده،فراموش شدند و مسئولین دولتی نیز به کلی این موضوع را فراموش کردند.

با پایان یافتن مهلت مقرر و با وجود پیگیری های بسیار زیاد از سوی هیئت والیبال برای تامین مبلغ بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای شرکت در این مسابقات،این هزینه تامین نشد و شهرداری دزفول بعنوان تیم جایگزین وارد مسابقات زیرگروه کشوری شد و والیبالیست های اندیکایی با حسرت نتایج آن مسابقات را تعقیب کردند.

اما در دو فصل بعد نیز با دادن وعده حمایت،والیبالیست های اندیکایی  با غیرت مثال زدنی و به عشق نام شهر خود،در مسابقات استانی شرکت کردند و جواز حضور در مسابقات زیر گروه کشوری را بدست آوردند،اما هر بار با توجیه نبود اعتبارات، حضور تیم والیبال اندیکا  در مسابقات کشوری لغو شد.

در چهارمین سال پیاپی نیز این  تیم،جواز حضور در مسابقات زیر گروه کشوری را بدست آورد و قرار است این مسابقات طی چند ماه آینده برگزار شود ولی گویا  امسال نیز همان سناریوی همیشگی از سوی مسئولین یعنی بی تفاوتی نسبت به ورزشکاران والیبال در حال انجام است و عزم جدی برای تامین هزینه حضور این تیم در مسابقات کشوری مشاهده نمیشود.

گویا پس از دیدن این نامهربانی ها،امسال عده ای از جوانان اندیکا بصورت خودجوش با تشکیل کمپینی در حال تلاش برای تامین این هزینه هستند.این کمپین با معرفی شماره حساب هیئت والیبال از همه دلسوزان شهرستان خواسته است تا به این تیم کمک کنند،تا امکان حضور آن را در مسابقات کشوری فراهم آورند.

گفتنی است این تیم برای شرکت در این مسابقات تنها به مبلغ  ۷۰ میلیون نیاز دارد و تقارن  این موضوع  با تلاش نماینده محترم مردم مسجدسلیمان،اندیکا،لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی برای تامین چند ده میلیارد تومان برای تامین هزینه حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر،باعث شده است تا بسیاری از جوانان اندیکا این پرسش را مطرح کنند که آیا نماینده محترم عدالت منطقه ای را در توجه به ورزشکاران و جوانان مناطق چهار گانه رعایت میکند؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.